Rhanya P. P. V.
Am ajuns la Paris. Orașul iubirii. Am coborât din avionul personal și ne îndreptăm spre hotelul la care vom sta. Oare vom sta într-o singură cameră sau a luat două.
-Asta e cheia ta. Avem camera 12
-Avem?
-Da. Stăm în aceeași cameră. Voiai să stăm separat? Mă duc imediat și mai iau una
-Nu! Stai! strig apucându-l de braț
-E bine așa.
Îmi zâmbește jucăuș înainte să mă ia de mână și să mergem apre cameră. Este ceasul 23:30 așa că ne hotărâm să rămânem în cameră. Avem timp o săptămână întreagă să mergem prin oraș.
Stăteam întinsă pe spate holbându-mă la tavan când Derek sare pe mine și mă sărută. Îi răspund provocator, iar el pune mâna pe breteaua maioului ce îl purtam, dar se oprește și se uită la mine așteptând să îi dau acordul. Încuviințez din cap și mă dezbracă lăsându-mă doar în lenjerie intimă. Scapă și el de pantaloni și tricou rămânând doar în boxeri și începe să îmi presare săruturi pe gât. După ce rămânem goi ne combinăm trupurile încet, dar cu durere.
După o noapte lungă mă trezesc în pat goală în brațe lui Derek. Mă întorc cu fața la el și observ că încă doarme. Îl sărut ușor să nu îl trezesc mă dau jos din pat, îmi fac un duș, mă îmbrac și cobor jos să iau două cafele.
Ajung înapoi în cameră și constat că Derek era la baie. Mă întind înapoi în pat și aștept să iasă. Când termină vine într-un prosop la mine, mă sărută și își ia cafeaua. Mă holbez la el cum se îmbracă..e foarte sexy.
-Ce vrei să facem? spune scoțându-mă din transă
-Nu știu. Ne plimbam..
-Trebuie să luăm micul dejun. Stiu unde mergem. Hai!
După ce dă câteva telefoane, îl urmez afară din hotel îndreptându-ne spre mașină. Mergem cam o jumătate de oră și ajungem la..Turnel Eiffel. Îmi deschide portiera mașini și mergem spre liftul turnului. Urcăm până sus și ne așezăm la singura masă de acolo.
-Ce frumos. Dar de ce suntem numai noi?
-Eu am vrut asta. Nu îți place?
-Ba da
-M-am gândit că dacă tot suntem în "cel mai romantic oraș" să fac și eu ceva romantic. Astăzi tot turnul e al nostru
Dacă tot am fost singuri am profitat de ocazie și am stat împreună cât mai mult.
CITEȘTI
Luna Si Alpha -1 Si 2-
Werewolf-Partea Intai- Rhanya, o simplă adolescentă. Toata viata ei se schimba cand e muscata pentru a deveni varcolac si sufletul pereche al celui mai puternic Alpha. Dar ce se intampla cand va afla ca nu e un varcolac oarecare? Cum va supraviețui când își...