17.Londra

1.2K 106 1
                                    

Derek P. P. V.

Săptâmâna a trecut repede și am ajuns la Londra. Vacanța asta începe să-mi placă din ce în ce mai mult. După zilele liniștite și nopțile petrecute alături de Rhanya, astăzi blondina mea vrea la..cumpărături.

-Cum să meargă..

-Un Alpha ca mine prin toate magazinele de fete. mi-a continuat fraza cu o voce pițigăiată și gesticulând din mâini

-Exact! Dacă mă vede cineva?

-Ești cunoscut și aici?

-Normal. Aici se face de obicei întâlnirea cu toți Alpha din fiecare haită

-Da bine bine. Acum hai să nu pierd haine frumoase

-Dar..

-Niciun dar. Hai!

Vrând nevrând a trebuit sa merg la cumparaturi cu Rhanya, fiind tras cu forța afară din hotel. Să-mi petrec o zi întreagă printre haine de fete nu e o alegere bună. Întrăm într-un magazin cu haine de vară din care ies nu cu mai puțin de două pungi. Dacă își ia atâtea din fiecare magazin sunt mort.

-Să îți iei o rochie. În seara asta mergem la o petrecerea a unui prieten de pe aici. i-am spus amintindu-mi de telefonul primit de dimineață

-Și tu ziceai să nu mergem la cumpărături. Ce rochie să-mi iau? Elegantă?

-Hmm..da

Am intrat într-un magazin plin cu rochii de seară. Am impresia că va fi o zi lungă. După ce a probat aproximativ 50 de rochii și-a ales 5.

-Pe care să o iau in seara asta? spune arătându-mi rochiile

-Pe cea vișinie

-Ești sigur?

-De ce n-aș fi?

-Trebuie să îți iei papion de aceeași culoare. zice mișcând jucăuș din sprâncene

-Ou nu! Nu merg și eu la cumpărături

După cum era de așteptat m.a învins, așa că am mers să îmi iau costum. După ce m-a pus să provesz cred că 10 costume s-a hotărât într-un final la unul care sincer și mie îmi plăcea.

Am ajuns înapoi la hotel cu mâinile pline de sacoșe cu haine. Ne-am pregătit și am plecat spre petrecere. Cân am ajuns acolo, John deja ne aștepta.

-Derek, omule de când nu te-am mai văzut. Cine e micuța blondină?

-Josh ea e Rhanya, sufletul meu pereche. Rhanya el e Josh, unul dintre prietenii mei buni

-Încântată

Spre sfârșitul petrecerii, Delia, fosta iubită, o femeia brunetă, mai înaltă decât iubita mea a sărit în brațele mele sărutându-mă. După asta s-a întors cu fața la Rhanya și a spuns în gura mare cum numai ea putea să o facă:

-Asta e noua ta iubită. Ce ai văzut la ea? Oricum nu contează, știu că tot pe mine mă iubești

Blonda mea a început să mârâie zgomotos. Și-a scos ghiarele, iar ochii i s-au aprins într-un roz de care nici eu nu văzusem. Delia a încercat să nu pară intimidată și mi-a zgâriat iubita pe unul dintre obraji. Am vrut să intervin, dar înainte să fac ceva aripile Rhanyei au ieșit la iveală, iar rochia de pe ea s-a imtransformat într-o rochie scurta alb cu auriu, cu sandale până la genuchi. Arăta ca o războinică.

Înainte să-mi dau seama Delia a fost lovită de o gheară pe un obraz, începând să-i curgă o groază de sânge. După asta a mai primit și un pumn în față și a căzut jos. De unde atâta putere dintr-o fată care mai acum ceva timp era om?

-Mihra! a strigat John însinte să să se pună în genunchi ca toți ceilalți prezenți

Cum de nu mi-am dat seama până acum că Rhanya e o Mihra. Are puteri imense, ochii roz, iar vârsta ei este perfecta. Mihrele se nasc odată la o mie de ani. Rar întâlnești una, dar și când apar trebuie controlate sau distrug totul în cale.

Luna Si Alpha -1 Si 2-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum