....
Fugi, fugi, fugi! Singurul meu scop in acest moment e sa fug cat ma tin picioarele. De cine fug? De haita...sau mai bine spus fosta mea haita. De ce? Poveste prea lunga ca sa stau sa povestesc acum. Cert e ca am scapat de ei dar am ajuns pe teritoriul altei haite si fara o casa in plina iarna. Ce draguuut. Singurul meu adapost e un trunchi de copac de care ma sprijin. O sa inghet aici, asta daca nu cumva ma gaseste cineva din haita asta si ma omoara inainte.
Derek P. P. V.
Stau in pat in camera mea. Au trecut aproape 18 de ani de la moartea Rhanyei si inca nu mi-am revenit. In ultimul timp totul s-a intamplat asa haotic. Haita mea s-a cam destramat. Nu am mai iubit pe nimeni, nu m-am mai atasat de nimeni. Toate fetele cu care am fost au fost doar pentru distractie si atat. Nimeni nu o poate inlocui pe Rhanya. Nimeni. Ies afara sa ma plimb in speranta ca ma voi mai linisti.
E iarna. Se insereaza si soarele abia se mai vede. Ninge, zapada crescand din ce in ce mai mult cu fiecare pas pe care il fac. De atata timp tot incerc sa uit cele intamplate, dar se intampla doar pentru un moment.
Copilul meu? Nu, nu am aflat cine e sau unde e. Rhanya a luat in mormant cu ea si informatiile legate de el. Sunt sigur ca i-a fost greu sa-l creasca si tot nu inteleg de ce nu mi-a spus. O mai trai micutul meu? Rhanya mi-a dat de inteles ca e posibil sa fie mort. Sper sa fie bine si intr-o zi sa il gasesc. Am cautat peste tot. Absolut orice loc de pe pamantul asta a fost cautat si nimic.
Gandurile imi sunt intrerupte de o silueta sprijinita de un copac. Nu pot vedea cine e din cauza pelerinei pe care o poarta, dar...nu e de la mine din haita si in urmatoarea secunda am ajuns cu mana in gatul intrusului.
CITEȘTI
Luna Si Alpha -1 Si 2-
Werewolf-Partea Intai- Rhanya, o simplă adolescentă. Toata viata ei se schimba cand e muscata pentru a deveni varcolac si sufletul pereche al celui mai puternic Alpha. Dar ce se intampla cand va afla ca nu e un varcolac oarecare? Cum va supraviețui când își...