Rhanya P. P. V.
Nu pot sa cred ca am spus asta. Ma doare ai tare decat il doare pe el, dar stau mandra fara sa-i arat vreun regret. Chiar pot sa fac asta? Chia pot sa il las balta? Adica il iubesc, nu? Sau poate ca ma insel? In orice caz incerc sa nu-l privesc in ochi, trebuie sa fiu tare si sa nu-i arat ca regret ce am spus.
-Nu poti face asta! Nu ma poti lasa pur si simplu. se rasteste la mine
-Imi pare rau, dar toti trai si fara mine
-Cand ai devenit asa rece, asa indiferenta? Cine esti? Unde e Rhanya pe care o iubeam si care ma iubea? De ce mi se prabuseste toata haita atat de brusc?
-Ce treaba are haita cu mine?
-Nu stii nimic, nu stii ca ieri sufletul pereche al prietenei tale a murit
-Lissa..
-Da, Lissa, e distrusa complet dupa poartea lui Josh, dar tie nu iti pasa, tu nu esti Rhanya, esti un monstru
Totul era asa nou. Lacrimile mi-au aparut imediat pe obraji incetosandu-mi privirea. Am incercat sa ma apropii de Derek sa il iau in brate, dar..s-a ferit de mine?
-Nu Rhanya! Nu pot tine atata durere pe umerii mei. M-am saturat de durere. Pur si simplu am vrut sa-mi fac o viata departe de trecut, dar vad ca planul meu nu merge.
-Ma lasi asa, pur si simplu?
-Nu eu te-am lasat, tu singura ai plecat
A plecat. A iesit pe usa fara vreo ezitare. Am fugit cu pasi grabiti spre camera Lissei. Tot ce gasesc in camera e un dezastru total, pete de sange peste tot si o fata intr-un colt intunecat plangand si zgariindu-se.
-Lissa?
Niciun raspund, dar suspinele si respiratia fetei se opresc. Inaintez spre siluata din intuneric incercan sa nu fac miscari bruste. Cum poate sa fie ea Lissa? Unde ii e zambetul si sclipirea din ochi care ma ajuta sa inteleg ca viata nu e chiar asa de rea? Unde e prietena mea? Se intoarce incet spre mine cu o fata plouata. Cearcanele, ochii rosii, parul ciufulit si toate ranie de pe corpul ei ma fac sa-i inteleg toata durerea.
Ne uitam una la alta, dar niciuna nu reactiona in vreun fel. Era schimbata, simteam asta. Am vrut sa o iau in brate. Reactia ei m-a lasat cu gura cascata. Mi-a lovit o palma peste fata. Singurul lucru pe care l-am vazut in ochi ei pentru mine era dispret, scarba.
-Cum ai putut sa faci? Cum ai putut sa-l omori?
Ce-am facut? Nu, era o greseala. Nu eu il omorasem pe Josh.
-Despre ce vorbesti? am reusit sa spun ragusit
-Nu te mai preface. Sti si tu despre ce vorbesc. L-ai omorat! Tu!
-Lissa nu eu..
-Nu sunt chioara. L-ai omorat in fata mea
CITEȘTI
Luna Si Alpha -1 Si 2-
Hombres Lobo-Partea Intai- Rhanya, o simplă adolescentă. Toata viata ei se schimba cand e muscata pentru a deveni varcolac si sufletul pereche al celui mai puternic Alpha. Dar ce se intampla cand va afla ca nu e un varcolac oarecare? Cum va supraviețui când își...