Skadi P.P.V.
Ohh Doamne! Inca nu inteleg de ce am acceptate eu chestia asta cu servitoarea. Mai bine muream in temnita aia si aia era.
Mor de plictiseala aici. Alpha asta pe care inca nu stiu cum il cheama nu face altceva decat sa stea in birou. Omul asta nu vorbeste prea mult, nu zambeste, dar stie mai bine ca oricine sa ma ameninte in fiecare zi ca daca incerc sa scap ma va omori.
Pe Otilia am vazut-o. E o femeie in jur de 60 de ani, cu parul carunt si ochii albastri, dar super de treaba. Ridurile de pe fata ii tradeaza varsta si ochii, in ochii aceia se vede o suferinta mare. Mi-a povestit ca e aici de cand a murit Luna, mi-a spus tot ce s-a intamplat. Am aflat ca Derek, cum mi-a spus ca il cheama pe Alpha, a avut o viata grea; ca familia lui a murit de mult in urma unui incendiu si el a ramas orfan; ca a devenit Alpha Suprem de tanar. Am aflat ca Luna de aici, R... si nu mai stiu numele, nu a fost de la bun inceput varcolac; ca Derek a simtit in ea o putere si a muscat-o pentru ca stia ca ea este sufletul lui pereche. Partea cea mai interesanta mi s-a parut cand mi-a spus ce a devenit fata. Ca nu a devenit un simplu varcolac si ca a murit din cauza puterilor prea mari pe care nu le putea controla.
Derek P.P.V.
Intru in bucatarie si o gasesc pe Otilia vorbind cu fata cea noua.
-De ce stati degeaba?
-Otilia imi povestea ceva. a raspuns micuta cu un entuziasm jalnic
-In seara asta vreau liniste totala pentru ca vreau sa ma uit la un film. Inteles? m-am adresat celor doua femei din camera
Au dat ambele aprobator din cap. Chiar nu aveam starea necesara de galagie. Lucrurile merg tot mai prost cu contractele si multe haite incep sa ne devina inamici din prieteni.
Plec spre living, ma asez pe canapea si pornesc filmul.
-Auzi? Vreau popcorn! strig cand aud pasi mergand spre bucatarie
-Am si eu un nume si poti sa il folosesti. raspunde in timp ce imi intinde popcornul
-Pacat, nu-l mai stiu
-E Skadi si nu ai muri daca l-ai tine minte si nu mi-ai mai spune "fata", "micuto", "auzi"
-Mda bine, bine. Hai la film
-Am treaba in bucatarie
-Lasa ca le faci mai tarziu. Acum vreau un animal companie. Jos pe cealalta canapea
Spre uimirea mea, nu a comentat si s-a intins. Pe tot parcursul fimului nu a scos nicio vorba. Sting televizor si ma ridic sa ma indrept spre camera. A adormit. Iau patura sa o pun pe ea si abia acum ii vad frumusetea. Lumina lunii ii contureaza fata superb. E chiar frumoasa. Parul negru, lung ii acopera fata angelica. Fata asta nu are mai mult de 19-20 de ani.
Oh, Derek! Doar nu te indragostesti de o fetita. Nu e Rhanya si nimeni nu va reusi sa fie ca ea.
Gandul meu deja a inceput sa zburde din nou la trecut asa ca ma grabesc in camera si incerc sa dorm.
CITEȘTI
Luna Si Alpha -1 Si 2-
Werewolf-Partea Intai- Rhanya, o simplă adolescentă. Toata viata ei se schimba cand e muscata pentru a deveni varcolac si sufletul pereche al celui mai puternic Alpha. Dar ce se intampla cand va afla ca nu e un varcolac oarecare? Cum va supraviețui când își...