7.Testul

2K 156 4
                                    

Rhanya P. P. V.

M-am trezit. E simineață. Simt căldura unui corp care mă ține strâns în brațe. M-am întors cu fața spre el și am fost întâmpinată de un zâmbet și doi ochi verzi care ma priveau sclipind.

-Bună dimineața frumoasa adormită!mi-a spus cu un zâmbet încântător pe chip

-Bună dimineața!am răspuns întinzându-mă ca o pisică

-Deci..cum ai dormit?

-Foarte bine. Mai ales că am simțit pe cineva lângă mine. am zâmbit, apropiindu-mi capul de pieptul lui

-Hai să ne pregătim de testul tău

-Ce test?

-Testul pentru a vedea dacă ești o Lună puternică și potrivită pentru haita mea

-Nu sunt..

-Asta o voi decide eu

Am coborât jos, am mâncat și am plecat pe teren pentru testul lui Derek. Am început în formă de om, apoi ne transformam în lupi. Am ripostat cât am putut, dar desigur Derek a câștigat.

Am început mai întâi fugind spre el încercând să îi dau un pumn, dar s-a ferit prea repede și am eșuat. M-a prins de talie și m-a aruncat într-un copac, simțind cum mi-au trosnit oasele. Mi-am revenit și am alergat din nou spre el, dar înainte să atac m-am gândit la un plan. Am ajuns în fața lui prefăcându-mă că vreau să îl lovesc. El a vrut să îmi dea un pumn, dar eu am sărit peste al lovindu-l cu piciorul în spate.

Sub formă de lup a fost parcă mai bine. Din orice mișcare pe care o făcea eu îl mușcam și astfel puteam să îl lovesc cât de cât, chiar dacă mă mai proiecta în câte un copac.

Testul s-a terminat. Sunt frântă de oboseală. Am capul spart și cred că și un picior rupt. Derek m-a luat pe sus și m-a dus la Ramon, la doctor.

-Nu are nimic grav. O poți lua acasă.

-Ohh iartă-mă că te-am lovit așa tare iubit-o

La început nu am reacționat, doar am încremenit și am făcut ochii mari. Tocmai mi-a spus "iubito"?

-N-nu-i nimic. i-am răspuns după ce m-am dezmeticit

-Pot să mă plimb prin pădure?

-Sigur. Rănile tale aproape s-au vindecat

Am ieșit afară vrând să fug, dar două brațe din jurul taliei mele m-au oprit.

-Nu pleci nicăieri fără mine. mi-a șiptit la ureche Derek îmbrățișându-mă

Nu voiam să îmi mai de-a drumul. Era așa de bine lângă el. Mă sințeam protejată.

-Dar.. am încercat să ripostez

-Niciun dar. Hai acum să mergem

Luna Si Alpha -1 Si 2-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum