9.Te-am găsit

1.7K 134 5
                                    

Derek P. P. V.

-Nu Ian! Nu e moartă. Nu are cum să fie moartă!!

-Derek, nu stim dacă mai trăiește sau nu, eu doar..

-Trăiește! Trebuie să trăiască..

-Totuși a fost doar un om. De ce tocmai ea? De ce ți atât de mult că nu trebuie să fie moartă?

-O..o iubesc, Ian! M-am îndrăgostit de ea. Chiar dacă ea nu cred că simte același lucru..eu tot o iubesc..

-Derek!

-Da Lissa!

-Am găsit o scrisoare prinsă într-un copac cu acest acuțit. Citește cu voce tare!

-"Dragul meu nepot, cred că vrei să îți vezi iubițica vie, nu? Fi atent! Dacă vrei ca fata să trăiască nu trebuie să faci doar un singur lucru. Cred că ști ce vreau. Vreau ca eu să devin Alpha-ul Suprem și să am și haita ta. Dacă nu îmi dai ce îți cer, s-ar putea ca data viitoare când îți mai trimit ceva să fie chiar capul prințesei. Niciunul dintre noi nu vrem să se întâmple asta, nu? Vin-o cu actul semnat mâine seară la granița din Vest, dar să nu vi cu cineva că micuța o încasează.

Unchiul Peter."

-Tu ai un unchi care vrea să îmi omoare prietena? se răstește Lissa la mine

-Nu. Adică da. Nu e unchiul meu de sânge. Unchiul meu adevărat a murit într-un atac, iat mătușa mea s-a recăsătorit cu el. Deci nu e unchiul meu!!

-Și acum ce vei face? m-a întrebat îngrijorat Ian

-Nu știu. Nu pot pierde haita. Dacă el devine Alpha Suprem va distruge tot. Toți vom fi în pericol, dar..nu o pot pierde nici pe Rhanya. Mâine seară la graniță? Ok, facem cum vrea el.

A sosit ziua sau mai bine spus seara când mă voi întâlni cu Peter pentru a o salva pe Rhanya.

-Ești sigur că faci ce trebuie?

-Da Ian. Sunt sigur

Am plecat spre granița din Vestul haitei. Am ajuns. Peter nu e. Ce pune la cale șarlatanul ăsta?

-Derek..ai venit? Hâhâhâ

-Am venit Peter. Acum da-i drumul Rhanyei

-Ai adus actul?

-Hm..da..

-Dă-mi-l!

-Unde e Rhanya?

-Uite-o!

-De ce o ți într-un sac legată cu lanțuri? Ești nebun de-a dreptul.

-Cum de ce? Să nu zboare. O spui de parcă nu ai ști că are aripi

Ce? Rhanya are aripi? De când? Înainte să fie răpită nu avea nicio aripă. Ceva e ciudat aici..

-Da știu că are aripi..

-Off..e mai puternică decât crezi..acum dă-mi actul dacă o vrei

-La 3 facem schimbul: 1-2-3

Peter a luat actul și a plecat imediat. Rhanya a căzut la picioarele mele plângând. I-am dat sacul de pe ea și ce am văzut m-a șocat de-a dreptul. Sper că va trăi după toate astea..

Luna Si Alpha -1 Si 2-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum