Rhanya P.P.V.Ok deja totul devine ciudat. Sunt aproape sigura ca nu eu l-am omorat pe John. Dar totusi daca eu am facut-o? Chiar nu ma mai pot controla? Ce se intampla cu mine?
-Lissa nu eu..
-Taci! Te urasc!
-Nu esti singura. Toata lumea ma uraste, inclusiv eu
Am iesit plangand din camera Lissei. Nu imi vine sa cred ce am facut. Adica nu stiu sigur daca eu l-am omorat, dar totusi John e mort, iar Lissa...Lissa e distrusa.
Ies afara sa ma plimb putin prin padure. Noaptea ma ajunge din drum si decid sa ma intorc in camera mea cand frigul isi face simtita prezenta. Nu pot sta locului asa ca ma hotarasc sa ma duc la Derek. Trebuie sa afle adevarul.-Derek... atat apuc sa zic caci imaginea din fata ochilor ma lasa cu gura cascata
Derek, chiar el era...calare pe o bruneta. Totul se intampla asa repede. M-a observat si totusi nu are nicio reactie: nici de regret, nici de uimire, de nimic. Si-au luat amandoi cateva haine pe ei si atat. Furia mea urca la maxim si incerc sa ma controlez, dar dupa expresia brunetei cred ca ochii mei albi nu vor sa se potoleasca si sa nu se infurie.
-Rhanya termina
-De ce? Iti sperii curva?
-Pe cine faci tu curva? se rasteste fufa din pat
-Eu zic sa ai grija cum vorbesti. am tipat incat s-a trezit toata haita
-Fa tu nu intelegi ca nu mai esti o Luna?
La auzul acestor cuvinte am luat-o de cat si am aruncat-o prin fereastra. Mi-am deschis aripile si am iesit incet si eu. Toata haita era afara, inclusiv Lissa si iesise si Derek.
-Poate ca nu mai sunt o Luna, dar nu uita ca inca sunt o Mihra. am spus din zbor, iar la sfarsit am coborat si eu pe pamant
Imediat pumnul meu a facut contact cu fata ei facandu-i sangele sa-i iasa pe nas. La mirosul sangelui ei, lupul din interiorul meu a luat-o razna. Era flamand, flamand de carne. Stiam ca nu e bine si ca toata lumea ma priveste dar nu ma puteam controla.
Coltii mei si-au facut aparitia, dar nu am apucat sa ma avant caci Derek s-a bagat intre mine si bruneta.
-Acum ii ei si apararea? am tipat
-Nu ii iau apararea. Tu nu vezi ce faci?
-Ce fac? Iti e frica sa nu iti stric curva?
-Tu nu vezi ca sperii pe toata lumea?
-Tot eu sunt vinovata? Tu esti cel care te culci cu curve desii ai copil
-Stai! Cum?
CITEȘTI
Luna Si Alpha -1 Si 2-
Werewolf-Partea Intai- Rhanya, o simplă adolescentă. Toata viata ei se schimba cand e muscata pentru a deveni varcolac si sufletul pereche al celui mai puternic Alpha. Dar ce se intampla cand va afla ca nu e un varcolac oarecare? Cum va supraviețui când își...