Skadi P.P.V.
E ziua meaa. Ieei! Abia asteptam ziua asta. *sarcasm* Nu, nu astept ziua asta deloc, ba chiar o urasc. Parintii mei au murit in ziua cand m-am nascut si niciodata nu am vazut ziua asta ca pe o zi de sarbatoare. Bunica a incercat mereu sa ma faca sa ma simt bine si imi facea tort, dar nimic nu m-a facut sa apreciez ziua mea de nastere.
Ma duc spre bucatarie sa ii fac lui Derek sa manance. Dupa cum am spus, ziua asta va fi o zi normala.
-Buna dinineata, Otilia!
-Buna dinimeata!
Pana aici totul e bine. Se pare ca nu i-a spus nimic Otiliei. Pregatesc masa si ma indrept cu tava spre dormitorul lui Derek. Bat la usa, dar nu aud niciun raspuns asa ca deschid usa incet si bag capul in camera. Se pare ca s-a trezit si e in dus. Las tava pe masa si cand ma indrept spre usa, iese din baie doar cu un prosop pe el. Doamne ce bine arata.
-'Neata!
-'Neata! Scuze ca am intrat asa, dar am ciocanit si nu mi-a raspuns nimeni.
-Nu-i nimic
Imi zambeste si se apropie din ce in ce mai mult de mine. Imi pune mainile pe umeri si ne uitam unul la altul cateva secunde. Ma simt atat de ciudat cand sunt in preajma lui.
-Eu...eu ar trebui sa plec. rup tacerea care devenise putin ciudata
-Multumesc! Si la multi ani! zambeste din nou si ma saruta pe obraz
Ii zambesc inapoi si plec spre bucatarie. Totul se petrece atat de normal si totusi de ce ma simt ciudat pentru ca Derek nu a facut nimic pentru ziua mea? Doar asta voiam, nu?
Nu sunt prea multe de facut azi asa ca ma duc in camera mea. Cand intru, gasesc o rochie pe bat si un plic insotit de un trandafir alb.
"Sunt constient ca nu vrei nimic de ziua ta, dar nu m-am putut abtine, asa ca ia rochia asta, misca-ti fundul in masina care o sa te astepte in fata casei si vino la granita de Nord a haitei. Derek♡"
Offf Doamnee! Omul asta chiar nu poate intelege ca nu imi plac chestiile de genul?
Stau vreo 10 minute intinsa in pat gandindu-ma daca ar trebui sa ma duc sau sa ignor complet scrisoarea. De ce ar face asta daca eu i-am zis ca nu vreau nimic? E batut in cap omul astaa.
Totusi ma imbrac cu rochia prea rosie si prea scurta pentru gustul meu. Parul lung il las pe spate in bucle, putin machiaz si sunt gata. Ies in fata vilei la ora indicata si ma urc in masina care ma asteapta. Ajung imediat la locul indicat si nu-mi vine sa cred. Sunt intampinata de o gramada de oamenidin haita. Ce pot spune? Chiar e o surpriza. Problema e ca nu o surpriza prea placuta.
Petrecerea nu dureaza foarte mult petru ca plec cat mai repede ca sa nu imi simta cineva lipsa. Imi pare rau ca am venit aci. Imi amintesc de fiecare data motivul pentru care eu nu imi sarbatoresc niciodata ziua de nastere.
Plec si ma duc in camera mea, dar imediat intra Derek peste mine.
-De ce...ai vrut sa pleci asa repede?
-Derek, ti-am explicat ca nu vreau nimic de ziua mea.
Se apropie usor de mine si ma ia in brate, ceea ce ma surprinde. Se poarta foarte ciudat de la un timp si nu imi place ideea asta. Imi pune mana pe umar si imi da usor breteaua rochiei in jos. Ma dau un pas in spate, dar el continua.
-Derek! Derek ce faci?
-Nimic...doar...ma...jucam
-Cat ai baut?
-Nu...foarte mult
Sunt aruncat in pat si el se urc pe mine si incearca sa ma dezbrace. De ce face asta?
-Derek termina!
Imi pune mana la gura, ma zbat cat de mult pot ca sa scap, dar imi rupe partea de sus a rochiei. Scap cu greu si ma ridic imediat din pat. Nu mai ajung la usa ca sar pe geam in afara vilei. Toata lumea e afara pentru ca ei au ajuns mai tarziu de la petrecere.
Toata lumea se uita la mine ciudat, dar presupun ca pentru faptul ca sunt in sutien si sunt ciufulita. Ma simt foarte ciudat, corpul meu arde si pentru prima data simt ca ma transform.
CITEȘTI
Luna Si Alpha -1 Si 2-
Werewolf-Partea Intai- Rhanya, o simplă adolescentă. Toata viata ei se schimba cand e muscata pentru a deveni varcolac si sufletul pereche al celui mai puternic Alpha. Dar ce se intampla cand va afla ca nu e un varcolac oarecare? Cum va supraviețui când își...