Amaran ! Amaran ! Yang ni serius ada scene byuntae and ada scene dera sksksk . And dekat part ni Liya ada tambah sorang watak ye (^_-)
Skip > Malam~
" Yah , Taehyung .. meokja ( mari makan ) " ajak Suga yang sedang menghidang beberapa lauk di atas meja .
Taehyung yang baru keluar dari bilik terus duduk di kerusi . " Hyung masak ke ? " tanya Taehyung .
" Mes-- "
" Tak lah , tadi dia pergi beli dekat kedai Janda depan tu " kata Jimin . Suga yang baru nak riak kali ke berapa tah , dia terus duduk di atas kerusi dan tak bersuara .
" Eh Tae , aku dengar kau ada beli sorang permpuan ek ? " tanya Jimin dengan sedikit teruja .
" Hm " balas Taehyung singkat sambil menyuap nasi ke dalam mulut .
" Siapa ? "
" Hoi , kau tak hantar makanan dekat perempuan tu ka ? " tanya Suga .
" Tak , lantak lah dia " balas Taehyung . Suga terus bangun dari kerusi lalu mengambil beberapa lauk dan letakkan ke dalam pinggan yang berisi nasi . Suga yang mahu naik ke bilik trus ditahan oleh Jimin .
Jangan tanya kenapa Suga ni baik sangat .. Kalau nak tau jugak , jawapan dia .. Suga ni waras 🌚
" Eh eh ehh .. biar Chim yang hntrkan " Jimin terus mengambil pinggan tersebut lalu tersenyum .
.
.
.
.
." Hm laparnya " Perut Jiya sudah banyak kali berbunyi kerana lapar namun dia takut untuk keluar dari bilik .
Tok Tok Tok !
Jiya yang terdengar ketukan itu , dia terus membuka pintu dan ..
" What ? Jimin ?! "
" Jiya ?! "
" Kau buat apa dekat sini ? " tanya mereka berdua serentak .
" Ni rumah aku " jawab Jimin ( Jimin , Suga dengan Tae duduk serumah )
" Ni -- "
" Wait , kau jangan cakap yang kau lah perempuan yang Taehyung beli tu !? " tanya Jimin terkejut .
" Hm "
" But wait .. macam mana kau boleh duduk serumah dengan lelaki tak guna tu " tanya Jiya
" Kau mafia jugak ke " tanya Jiya lagi sambil memandang Jimin dengn tajam .
" A-aku terpengaruh dengan rakan sebaya hehe " kata Jimin lalu tersengeh
" Kau ni ! "
" Dah dah , nah makan .. " Jimin terus memberi makanan itu kepada Jiya . Semasa Jimin ingin beredar dari situ , dia sempat menoleh ke belakang .
" Jiya , walau apa pun yang terjadi .. tolong jangan cabar Taehyung . " Jimin terus beredar dari situ dan terus memasang wajah serius .
.
.
.
.
.[ Jimin pov ]
Aku terus turun dan menuju ke arah Taehyung . " Yah , Taehyung ! " jerit Jimin lalu menggenggam baju Taehyung .
" Kau tau tak , perempuan yang kau beli tu kawan aku ! " jerkah Jimin .
" So? " Taehyung dengan selamba menyuap nasi ke dalam mulutnya .
" Kau ni kan ! " hampir saja Jimin ingin menumbuk Taehyung , dia dihalang oleh Suga . Suga yang sebagai abang tidak mahu adik-adiknya bergaduh teruk sebegini ..
YOU ARE READING
[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]
FanfictionAmaran ! Tuk siapa yang nesen tu tolong skip part 14 😭 Btw ni ff msa aku zaman milo lagi msih bengong 👁️👄👁️ ok pape pun dipersilakan bca if berminat ^3^ Kisah seorang yeoja yang bernama Jung Jiya iaitu seorang yatim piatu dan sekarang dia tingga...