Sorry sangat² sebab lambat sngt update .. kalau Tak part NI dah siap tpi terhilang 🔥 stress ha rsa Masa tu . Ni pun terpksa buat balik n harap korang faham 😌
And part ni Liya banyakkan skip tau . Nak cepatkan habis 😌 Okay jemput lah baca ☺ and mian kalau Tak Dak feel ka apa ka .. Liya terasa down bila karang part ni .
Hope korang enjoy :)
----
Bangun sahaja dari tidur , Jiya terus menuju ke tandas . Selepas selesai , dia menuju ke bilik Taehyung untuk menjenguk lelaki itu lalu membuka pintu itu sedikit . Tiada .
" Puan ? " Tegur salah seorang bodyguard itu
" Eo ? Aish " terkejut Jiya lalu mengurut dadanya
" Puan buat apa tu ? " Tanya Lelaki itu
" Ani .. em mana Taehyung ? " Tanya Jiya
" Ouh Tuan Taehyung awal-awal lagi dah bergerak ke tempat kerja . Dan dia suruh Saya beritahu Puan yang dia balik lewat Hari NI " jelas lelaki itu .
" hm okay .. " balas Jiya lalu tersenyum nipis kepada lelaki itu .
" Eh Erm , lepas Ni Saya nak keluar pergi rumah kawan-kawan Saya Tau " kata Jiya
" Baik , nanti saya siapkan kereta " balas lelaki itu . Jiya pun mengangguk lalu menuju ke biliknya Untuk bersiap . Sudah lama tidak menjenguk kawan-kawannya . kerana bosan duduk di rumah , dia pun bercadang untuk pergi ke sana .
.
.
.' KIM BUILDING '
Taehyung yang sedang menggigit pen itu tersenyum sinis sambil memandang telefon yang terletak di atas meja kerjanya itu . Lama telefon itu dipandang lalu terus ditekan olehnya .
" Min Ah , masuk office Saya sekarang " arah Taehyung .
Dia pun menyandar badannya di kerusi Dan menunggu perempuan itu masuk . Tidak lama kemudian , seorang wanita yang berpakaian sedikit terdedah itu masuk ke dalam pejabatnya . Siapa lagi kalau bukan Min Ah .
" Yes ? " Taehyung terus memandang Min Ah dengan wajah serious
" Ada benda yang awak sorokkan dari Saya ? " Tanya Taehyung manakala Min Ah pula berasa berdebar akan pertanyaan itu .
" A-ani " balas Min Ah gugup
" Jangan tipu Min Ah .. I know everything " kata Taehyung Dan matanya memandang perempuan itu tajam . Min Ah hanya mendiamkan diri . Tidak tahu mahu berkata apa kerana takut akan rancangannya gagal .
" Tch , don't worry Min Ah .. awak Tak bertepuk sebelah tangan " kata Taehyung Dan itu membuatkan Min Ah hairan .
" A-apa maksud boss ? " Tanya Min Ah
" Well yeah .. Saya Tau awak sukakan Saya. So , Saya nak cakap yang Saya pun sukakan awak " balas Taehyung lalu tersenyum nipis dan memandang Min Ah .
" W-what ? " Min Ah seakan tidak percaya apa yang didengarnya. Taehyung terus bangun lalu memeluk perempuan itu .
" What ? Seriously ? Dia suka aku ? Fuh aku ingat dia Tau pasal tu . Arghhh ! Kau memang bertuah Min Ah ! " Monolog Min Ah dalam hati dengan perasaan gembira . Taehyung pun meleraikan pelukan itu lalu memandangnya .
" Betul ke Ni boss ? " Tanya Min Ah teruja
" Yeah .. Tapi lepas Ni jangan panggil boss okayh " kata Taehyung lalu mencuit hidung Min Ah
" Arghhh ! Bestnya jadi yeochin orang Kaya ! Plan Akan berjaya " Monolog Min Ah lagi . Dia pun mendekati Taehyung untuk mencium bibir lelaki itu namun Taehyung sempat menolak badannya sedikit .
YOU ARE READING
[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]
FanfictionAmaran ! Tuk siapa yang nesen tu tolong skip part 14 😭 Btw ni ff msa aku zaman milo lagi msih bengong 👁️👄👁️ ok pape pun dipersilakan bca if berminat ^3^ Kisah seorang yeoja yang bernama Jung Jiya iaitu seorang yatim piatu dan sekarang dia tingga...