[15]

2.4K 134 53
                                    


   Jiya terus terbangun apabila cahaya Matahari terpancar ke wajahnya . Dengan perlahan Jiya membuka matanya . Dia terasa agak pening lalu memegang kepalanya .

   Dengan perlahan dia bangun , tetapi dia terasa sesuatu yang berat dipinggangnya .

" Mwo-mwoya ? " Jiya terus panik .

   Dia menyelak selimut Dan melihat badannya tanpa baju Dan seluar . Matanya memandang ke lantai yang bersepah dengan baju-baju mereka .

   Air matanya terus jatuh ke pipi . Tanpa membuang Masa , dia terus bangun Dan mengambil baju-bajunya lalu memakai semula .  Dia berlari meninggalkan rumah itu .

.
.
.

  " Erhmmm " Taehyung menggeliat Dan meraba-raba sebelahnya . Kosong .

  " Jiya ? " Taehyung terus bangun Dan mencari Jiya . Dia mengambil bajunya Dan memakai semula .

  " Jiya ! " Taehyung mencari di setiap ruangn rumah namun hampa .. Jiya tiada .

" Jiya ! "

" Kenapa Tuan ? " Tnya bodyguardnya

" Mana Jiya ? " Tanya Taehyung Cuba untuk bersabar .

" S-saya Tak tau .. kami Tak nampak dia .. kami Baru bangun tadi "

   Taehyung dengan perasaan geram Dan Risau terus bersiap Dan keluar pergi ke rumah kawan-kawan Jiya .

.
.
.

Tok ! Tok ! Tok !

  " Kau? " Soal Yoon Hwa yang membuka pintu itu . Taehyung terus masuk ke dalam rumah Dan mencari Jiya di dalam rumah itu .

  " Yah Taehyung .. kau kenapa NI ? " Soal Suga . Taehyung mengendahkannya soalan itu Dan sambung mencari .

" yahhh Taehyung ! " tengking Jimin

" Mana Jiya !? " Taehyung memandang mereka berempat dengan pandangan tajam

" Wait- dia dengan kau kan ? " Soal Jimin

" Jap .. kau buat Apa semalam ? " Soal Suga . Taehyung hanya menghembuskan nafas .

" Aku Tanya kau buat Apa !? " Tengking Suga

" Aku dah .. bersetubuh dengan dia " balas Taehyung dengan Rasa bersalah .

   Mereka berempat terus terkejut dengan penjelasan Taehyung .

" Kau ! " Suga terus menumbuk muka Taehyung . Taehyung memegang pipinya lalu memandang Suga .

" Aku Tau aku salah ! Sebab tu aku nak Cari dia ! " Kata Taehyung .

" Pahal kau nak Cari dia ? " Soal Jimin dengan sedikit perli. Setahu dia Taehyung tidak pernah Rasa bersalah .

" Sebab aku Tak nak anak aku Tak Ada ayah ! Aku suka dia . Niat aku nak beli dia sebab nak lepaskan kemarahan . Tapi Bila dah jadi macam NI .. aku kena bertanggungjawab " jelas Taehyung .

" Aku jadi macam NI pun sebab benda lain . Bukan saja-saja rosakkan perempuan " sambung Taehyung .

" Tuan .. Puan Jiya Tak pergi jauh lagi .. dia Ada di bus stop depan pasar tu . Orang Kita dapat jumpa dia . " Kata bodyguard nya .

  Taehyung terus meninggalkan mereka berempat yang masih terkebil-kebil lalu menuju ke tempat yang dikatakan itu .

.
.
.

  " Hiks .. wae ? Wae !? Aku dah Tak suci " menangis Jiya .

" Aku benci kau Taehyung ! Aku benci kau ! Namja Tak guna ! Arghhhhh ! "

[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]Where stories live. Discover now