Malam ⭐
Taehyung fokus memandang pada screen komputernya . Yeah dia mencari maklumat tentang Do Hyun . Matanya membaca semua maklumat tentang Do Hyun dengan teliti .
" Choi Do Hyun .. adik kandung Choi Chung Ho ? Tch .. " Taehyung tersenyum sinis .
Tidak lama kemudian senyumannya pudar Dan mukanya menunjukkan dia amat geram lalu mematahkan pen yang dipegangnya .
" Jangan kau berani nak ambil milik aku lagi Shibal !! " Jerit Taehyung lalu mengetuk meja komputer itu sehingga retak .
Taehyung mengambil nafas dengan perlahan lalu menghembuskannya . Matanya mula terpandang ke Laci meja itu .
Dia terus membuka Laci itu Dan mengambil frame lama yang disimpannya . Matanya memandang wajah Ibu bapanya yang tersenyum gembira sambil bermain dengannya waktu dia kecil dahulu .
Air matanya jatuh perlahan . Dia rindu akan ibu bapanya . Dia rindu akan kebahagiaan keluarga mereka dahulu . Senyuman Yang tidak pernah lekang dibibir mereka .
Tetapi kegembiraan itu bertukar menjadi kesedihan Dan keperitan akibat Satu kejadian yang tidak akan dilupakannya .
Taehyung terus mengelap air matanya lalu menyimpan frame gambar itu di Laci semula . Dia memejamkan matanya sebentar . Tidak lama kemudian dia terus bangun Dan keluar dari bilik itu Dan menuju ke bilik tidur Jiya .
Matanya terpandang wajah kepenatan Jiya . Bibirnya mengukir senyuman yang nipis . Dia masuk ke dalam bilik itu Dan melabuhkan punggungnya di atas katil . Tangannya Mula bermain dengan rambut Jiya .
" Mianhae Jiya .. sebab aku kau menderita . Hm , aku janji lepas semua NI dah selesai .. Kita kahwin " kata Taehyung perlahan lalu tersenyum . Matanya Tak lepas memandang wajah Jiya .
Taehyung terus bangun Dan keluar dari bilik tidur Jiya . Dia menuruni tangga Dan menuju ke arah bodyguard Dan Orang-orang bawahannya .
" Semua berkumpul " arah Taehyung .
" W-wae Tuan ? " Tanya salah seorang dari mereka semua .
" Call Jimin dengan Suga Hyung balik .. kita Ada misi " arah Taehyung kepada Bodyguard itu .
" Baik Tuan "
.
.
." Eh Suga .. Cuba kau teka lusa Hari apa " kata Yoon Hwa yang sedang duduk di sebelah Suga sambil melihat cerita kumamon .
" Hari apa ? " Tanya Suga . Matanya Tak lepas memandang kumamon yang sedang menari itu .
" Teka lah " kata Yoon Hwa
" Aaaaaaaa ... "
KRING !
" Nae Yeobuseyo ? "
" Tuan Suga .. Tuan Taehyung suruh Tuan berdua balik sekarang .. Ada misi "
" Em okay " Suga pun mematikan panggilan itu lalu bangun dari sofa.
" Eh- nak pergi Mana ? " Tanya Yoon Hwa
" Erm .. Taehyung suruh balik . Kami Ada Hal " balas Suga . Yoon Hwa hanya tersenyum nipis .
" Yah Jimin ! Kaja ! Kita Ada Hal " panggil Suga dri dalam rumah .
" Eo ? Aishhh " cebik Jimin .
" Hm Tak apa lah .. apa-apa pun lusa jangn lupa datang okay " kata Ae In lalu mengusap rambut Jimin .
" Eung arraseo " senyum Jimin . Jimin pun bangun Dan menunggu Suga dalam kereta .
Suga pun keluar dari rumah mereka smbil melambung kunci kereta lalu masuk ke dalam perut kereta .
YOU ARE READING
[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]
FanfictionAmaran ! Tuk siapa yang nesen tu tolong skip part 14 😭 Btw ni ff msa aku zaman milo lagi msih bengong 👁️👄👁️ ok pape pun dipersilakan bca if berminat ^3^ Kisah seorang yeoja yang bernama Jung Jiya iaitu seorang yatim piatu dan sekarang dia tingga...