[9]

2.1K 144 63
                                    


Keesokan paginya .. Jiya terbangun .. dia lega yang Taehyung tiada di dalam biliknya . Tidak lama kemudian , perut Jiya terasa sakit mungkin kerana tidak makan dan malah dipukul oleh Taehyung . Dengan perlahan Jiya duduk di atas katil sambil memegang perutnya .

" Baegopa .. hikss A-appo " sedih Jiya dengan nasibnya sendiri .

BANGG !

   Terkejut Jiya apabila terdengar seperti bunyi tembakan yang kuat dari ruang tamu di tingkat bawah . Dengan kelam-kabut Jiya keluar dari bilik untuk melihat apa yang terjadi .
  
   Betapa terkejutnya Jiya apabila melihat kesemua bodyguard yang Ada di rumah itu semuanya sedang berkumpul di ruang tamu Dan salah seorang dari bodyguard itu ditembak di kaki oleh Taehyung yang sedang duduk di kerusi dan menghadap ke arah bodyguard nya sambil memutar-mutar pistol yang Ada di tangannya .

     Bodyguard yang ditembak di kaki itu terus mengesot pergi ke arah  Taehyung lalu memegang kaki Taehyung .
    
   " T-Tuan .. maafkan saya .. saya salah sebab Tak jaga perempuan tu betul-betul . " Rayu Bodyguard itu .
  
Taehyung yang sedang duduk itu memandang kosong wajah bodyguard itu lalu dia menghalakan pistol yang dipegangnya itu ke kepala bodyguard itu .

  Tanpa belas kasihan Taehyung terus menembak kepala bodyguard itu . Semua bodyguard yang Ada di situ termasuk Jiya semuanya telah kecut perut Dan terkejut melihat kematian di depan mata .

  " Kau " panggil Taehyung lalu menujuk salah seorang dari bodyguard itu dengan pistolnya .

  " Y-ye Tuan " jawab bodyguard itu lalu menundukkan kepalanya .

  " Aku nak Kau jadi pengganti untuk jaga perempuan tu . Kalau Kau gagal jugak .. nasib Kau akan sama macam dia ni . Yang lain ... Uruskan mayat ni " arah Taehyung lalu semua bodyguard itu mengangguk Dan menjalankan tugas mereka .

   Apabila Jiya ternampak Taehyung sudah bangun dari kerusi itu Dan ingin menaiki tangga menuju ke biliknya . Jiya terus berlari masuk ke dalam biliknya kembali . Dia pun berbaring di atas katil Dan Pura-pura tidur seperti tidak tahu apa yang terjadi tadi .

   Tidak lama selepas itu , Jiya pun terdengar pintu biliknya seperti dibuka oleh seseorang Dan Bunyi tapak kasut semakin dekat . Dia juga terasa akan tilam katilnya seperti diduduk oleh seseorang . Rambutnya juga seperti dimain .

   " Good morning Baby~ " bisik Taehyung . Kalau dengar leh meremang woo ..
  
   Taehyung terus mencium lembut bibir Jiya .. Setelah 5 saat , Taehyung pun leraikan ciuman itu lalu mendekati bibirnya ke telinga Jiya .

   " Aku Tau kau dah bangun Jiya " Taehyung tersenyum sinis lalu bangun dari katil itu .
  
   Jiya yang masih pura-pura tidur itu hanya memaki dalam hati .

  " Tch , aku malas nak hadap muka kau ja .. aku nak keluar . " Taehyung terus keluar dri bilik Jiya lalu menuju ke biliknya untuk bersiap .

   Setelah Taehyung beredar , Jiya terus bangun Dan memasang muka tidak Puas hati .

  " Kesah apa aku kau malas tengok muka aku ! Siapa suruh beli aku ! Pabo ! Michin Namja ! Kau nak keluar pergi jalah .. tenang sikit aku ! " Geram Jiya lalu membaling semua bantal yang Ada di katil itu .

   Taehyung yang mahu menuju ke biliknya terus perasan akan kehadiran Suga Dan Jimin yang baru pulang . Dia terun turun ke ruang tamu untuk bertemu dengan mereka berdua .

  " Korang pergi Mana " Tanya Taehyung lalu mendekati mereka .

  " Ouhhh semalam kami pergi Usha markas . Orang Kita dapat tangkap sorang dari group musuh " jelas Jimin . Taehyung pun terus keluar dari rumah .

[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]Where stories live. Discover now