[28]

1.7K 122 73
                                    


  Terbuka sahaja matanya , dia tersenyum lalu menyentuh mulutnya . Tdak lama selepas itu matanya dikedip seperti terasa sesuatu .
 
" Aish Tak tahan nak pergi tandas ! " Berlari Jiya menuju ke tandas . Setelah selesai , dia pun menuju kembali ke biliknya namun terhenti di bilik Taehyung apabila melihat lelaki itu sedang memakai tai di depan cermin biliknya .

" Nak pergi kerja dah ? " Tanya Jiya di sebalik pintu yang hanya terbuka sedikit itu .

" Hm " balas Taehyung tnpa memandang perempuan itu .

" Em Hari ni balik pukul berapa ? " Tanya Jiya lagi .

" Lambat " balas Taehyung pendek . Jiya hanya mengangguk

" Kenapa ? Nak lari lagi ? " soal Taehyung dingin

" Ani " balas Jiya . Taehyung yang sudah siap itu terus keluar dari bilik Dan menuju ke keretanya . Jiya mengikutinya sehingga keluar tetapi Taehyung terus memandu keretanya laju meninggalkan kawasan rumahnya.

" Kenapa dengan dia ? " Tanya Jiya dalam hati . Dia masuk semula ke dalam rumah Dan melihat sekeliling . Sunyi . Matanya terus memandang tv yang ada di ruang tamu itu .

" Uish dah Lama aku Tak tengok tv " kata Jiya Dan terus berlari lalu melabuhkan punggungnya di atas sofa Dan mencapai remote control yang ada di atas meja .

.
.
.

  Sedang dia menonton tv , pintu rumah itu dibuka oleh seseorang . Jiya pun menoleh .

" Omo ! Aishhh ! " Terkejut lelaki itu

" Eo ? Suga ? " Jiya terus bangun dri sofa Dan menuju ke arah Suga .

" Hi Jiya " Sapa Suga

" Eh ? Oi ! Macam Mana kau boleh Ada dekat sini !? " Tnya Suga hairan . Jiya hnya menghembuskan nafas seraya menggulingkan biji matanya .

" Taehyung ? " Jiya mengangguk malas . Suga membuat muka peliknya sambil memandang Jiya

" Ha kenapa datang sini ? Mana yang lain ? " Tanya Jiya sambil menjenguk di luar

" Datang Sorang ja .. nak jenguk Taehyung " balas Suga

" Ouh dia pergi kerja lah " kata Jiya

" What ? Betapa penatnya aku datang , dia Tak Ada ? " Tnya Suga Dan Jiya hanya mengangkat bahunya .

" Penat ke ? Kalau macam tu duduk lah dulu . Jiya pergi buatkan air " kata Jiya

" Ha baguslah kalau macam tu " Suga pun melabuhkan punggungnya di sofa .

.
.
.

" Nah "

" Gomawo " ucap Suga , matanya Tak lepas menonton cerita yang disiarkan di tv itu .

" Ermm .. Tengok lah tv tu dulu . Jiya nak Naik atas kejap " kata Jiya Dan Suga hanya mengangguk .

  Jiya terus menuju ke biliknya di tingkat Dua untuk mengemas . Namun belum dia masuk ke dalam biliknya , Dia melihat pintu bilik Taehyung tidak tertutup .

  Jiya menolak pintu perlahan lalu masuk ke dalam bilik itu dengan perasaan kagum .

  Jiya menolak pintu perlahan lalu masuk ke dalam bilik itu dengan perasaan kagum

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]Where stories live. Discover now