[14] ⚠

4.1K 158 76
                                    


" Hah " Taehyung terus memberhentikan kereta di tempat yang sunyi Dan Tiada orang yang lalu-lalang disitu .

" T-Taehyung " Taehyung terus menurunkan seat Jiya lalu menindihnya .

" Baby dah Tak sabar ke ? " Taehyung saja membuat lambat .. suka melihat Jiya seperti ini .

" Ishh " Jiya terus menarik tai Taehyung Dan mencium bibir Taehyung dengan Rakus .

" Naughty " Taehyung tersenyum sinis .

Dia mencium dan menggigit bibir Jiya lalu memasukkan lidah ke dalam mulut Jiya Dan mula berlaga lidah .

" Uhm uhm .. uhmm "

" Uhmm " Taehyung terus mencium leher Jiya Dan meninggalkan kesan Love bite .

" Taehyung .. I want more " kata Jiya sambil mendesah . Jiya terus menggoda Taehyung dan mencium dengan lmbut lalu menggit bibir Taehyung .

" Uhmm ahh "

" Arghhh shit .. You drive me crazy Jiya ! " Taehyung terus kembali ke seat memandu Dan memandu pulang ke rumah dngan laju .

.
.
.

Taehyung terus menolak Jiya ke katil lalu membuka bajunya Dan baju Jiya Dan mencampaknya ke lantai .

Dia terus menindih Jiya lalu memegang kedua-dua belah tangan Jiya Dan sambung mencium bibir Rakus .
Taehyung terus mencium dan menggigit leher Dan dada Jiya Dan meninggalkan beberapa lagi kesan Love bite .

Tanpa membuang masa , Taehyung terus melakukan kerja sorong tariknya . Jiya menjerit kesakitan . Daranya telah pun diambilnya oleh lelaki itu .

Tidak lama , dari merasa sakit terus ke nikmat . Bilik itu hanya penuh dengn bunyi desahan dari mereka berdua .

" Moan my name " arah Taehyung .

" Ehmmm Taehyung ahhh "

" Ahhhhhh "

" Ermmm ahhhh ahhhh "

Taehyung terus mencium bibir Jiya untuk perlahankan desahan agar tidak didengar oleh orang-orang yang jaga di rumahnya itu . Sekarang Jiya pula yang menindih Taehyung .

" Ahhhhhh ehmmmm " desah Taehyung .

" Ahhh .. ufff .. uff .. ehmm .. I want to cum "

" Wait " Taehyung terus menindih Jiya Dan sambung melakukan aktiviti itu .

Setelah Dua jam mereka melakukan kerja itu , Taehyung terus melepaskan spermanya ke dalam rahim Jiya . Mereka berdua kepenatan lalu berbaring bersebelahan . Naik turun nafas mereka .

Kring ! Kring !

" Yeobeoseyo ? "

" Yah Taehyung.. kau pergi mana ? Mana Jiya ? Kau Bawa dia balik ka?" Soal Suga .

" Yup .. ha Hyung .. harini jangan balik .. kau stay lah dekat rumah Kawan Jiya tu .. bye "

" Yah tae-- "

" Hmm .. I love you Jiya " bisik Taehyung lalu memeluk Jiya . Mereka terus tertidur hanya berlapik selimut yang tebal .

.
.
.

" Hyung .. wae geurae? " Tanya Jimin

" Dia Bawa balik Jiya .. dia suruh Kita stay dekat sini dulu " balas Suga .

" Haish dia buat perangai dahh "

" Yah Mana Kawan aku !? " tengking Yoon Hwa .

" Apa NI Jimin .. kenapa dia ambil Jiya .. arghhh " Ae In terus meninggalkan mereka lalu menuju ke dapur .

[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]Where stories live. Discover now