Keesokannya Namjoon pun datang melawat lagi sehingga lah Hari ini .. sudah tiga hari Lelaki itu melawatnya termasuk Hari ini . Semalam Namjoon membeli makanan Dan bersembang seperti biasa . Mereka pun Mula rapat . Dia merasa lelaki itu seperti prihatin tentangnya . Jiya yang termenung dari tadi terus memandang Namjoon yang Baru memasuki wadnya .
" Hi Cutie " Sapa Namjoon .
" H-hi " balas Jiya
" Nah .. Nasi goreng kimchi . Saya beli dekat bawah tadi " kata Namjoon .
" Gomawo " Jiya pun mengambil makanan itu . Baru sahaja dia membuka bekas makanan itu , dia seperti teringatkan sesuatu .
--
" Nah Noona ... nasi goreng kimchi ! "
" Wahhh sedapnya bau .. " senyum Jiya
" Noona .. buka mulut ! "
--
" Jiya ? Jiya ? " Panggil Namjoon sambil melambaikan tangannya di depan muka Jiya .
" Eo ? " Balas Jiya apabila sudah tersedar dari lamunan .
" Yang pandang Nasi tu lama dah kenapa ? Makan lah "
" Oh mian .. Saya termenung pula tadi " kata Jiya lalu tersenyum nipis .
" Em nae nae .. makan lah . Sejuk nanti Tak sedap pulak "
" Eung .. thank you sekali lagi " senyum Jiya . Namjoon pun membalas senyuman itu .
beberapa minit kemudian , Namjoon menuangkan air di dalam cawan yang Ada di atas meja wad itu . Belum sempat dia mahu minum , matanya terpandang wajah Jiya . Dia pun terus meminum air itu dengan Mata yang Tak lepas memandang Jiya .
" Erk ehem " tersedak Namjoon apabila Jiya Mula memandangnya
" Gwenchana? " Tanya Jiya
" Ah .. gwenchana " balas Namjoon sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal itu .
" Hm macam-macam . " Geleng Jiya Dan ketawa kecil .
Selesai makan , Namjoon Tolong mengemas semua bungkusan makanan itu lalu simpan ke dalam plastik untuk dibuang . Setelah selesai semuanya , mereka pun bersembang seperti biasa . Cerita tetang itu ini .. tetapi tidak dengan Hal peribadi mereka .
( Petang )
" Saya nak tidur dulu boleh ? " Tnya Jiya
" Yeah sure " balas Namjoon . Jiya pun membetulkan bantalnya lalu baring manakala Namjoon menyelimuti Jiya dengan selimut agar Jiya tidak kesejukan .
Jiya yang sudah menutup Mata itu dipandang oleh Namjoon . Dia menongkatkan dagunya Dan memandang Jiya sambil tersenyum . Lama dia memandang Jiya , dia pun tertidur di kerusi Dan kepalanya di letak di atas katil Jiya .
.
.
.[ Situasi Jihyuk ]
Sedang dia menonton television , dia terdengar ketukan di pintu rumahnya . Waktu ini dia tidak mabuk , jadi dia bersikap seperti normal .
Dengan malasnya dia bangun dari sofa Dan menuju ke pintu . Pintu itu pun dibuka olehnya . Namun , dia hairan .. siapa lelaki NI ?
" You're Jihyuk, right? " Soal lelaki yang bercoat Hitam dngan beberapa bodyguard dibelakangnya .
" N-nae .. Nugu .. ? "
" I'm Do Hyun " senyumnya sinis .
.
.
.
YOU ARE READING
[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]
FanfictionAmaran ! Tuk siapa yang nesen tu tolong skip part 14 😭 Btw ni ff msa aku zaman milo lagi msih bengong 👁️👄👁️ ok pape pun dipersilakan bca if berminat ^3^ Kisah seorang yeoja yang bernama Jung Jiya iaitu seorang yatim piatu dan sekarang dia tingga...