" Ssstttt " Jiya yang terasa sakit di bahagian kepala terus dipegang . Namun dia kuatkan diri untuk membuka Mata , Tapi" N-neo ? YAH AKU DEKAT MANA NI !? KAU- KAU NAK BUAT DEKAT AKU !? " tengking Jiya sambil menolak-nolak dada seorang lelaki yang meng on top nya sambil memegang kedua-dua belah tangannya di atas katil .
" Shhhhhh .. " Jari telunjuk lelaki itu tepat mendarat di bibir Jiya .
" Haih .. kacau betul lah perut awak NI . Susah Saya nak tindih awak . " Kata Do Hyun .
" Apa kata kalau , Saya bagi awak kurus ramping balik " sambung Do Hyun sambil memandang tepat di Mata Jiya .
" AKU KATA LEPAS LAH SETAN ! " Jerit Jiya Dan lantas dia menendang alat sulit lelaki itu dengan lututnya .
" ARGHHHHH ! KAU MEMANG CARI PASAL DENGAN AKU ! " Do Hyun terus mencium lalu menggigit leher Jiya dengan penuh nafsu Dan Tak lepas memegang kedua-dua belah tangan Jiya
" LEPAS LAH ! JEBAL ! " merayu Jiya dengan air Mata yang banyak mengalir .
" Kenapa ? Kau yang minta aku buat macam NI " bisik Do Hyun .
Setelah itu , Do Hyun lantas mengoyak baju Jiya Dan menampakkan baju dalamnya lalu dadanya terus dicium rakus oleh Do Hyun . Makin lama , nafsunya Makin membuak . Dia pun bangun Dan membuka bajunya Dan hanya tinggal seluar sahaja
" JANGAN SENTUH AKU LAH ! " tengking Jiya . Tidak lama kemudian , pintu bilik itu dibuka oleh seseorang .
" Hey hey .. Do Hyun .. kawal nafsu kau " kata Chung Ho sambil memasukkan tangannya ke dalam poket seluar .
" Diam ! Aku dah Tak tah-- " percakapannya dipotong dengan pandangan abangnya itu . Do Hyun pun menarik nafas lalu turun dari katil itu .
" Jiya right ? " Tanya Chung Ho lalu duduk di tepi Jiya .
" A-Apa korang nak !? " Tanya Jiya dengan perasaan takut .
" Nothing .. Just aku nak kau call Taehyung " kata Chung Ho sambil memegang lembut pipi Jiya
" Bu-buat apa ? "
" Haish aku suruh tu buat lah ! " Tengking Chung Ho . Dia pun mencari telefon pintarnya di dalam beg lalu mendail nombor telefon Taehyung .
" Tae-Taehyung "
.
.
." Haish ! Serabut lah dengan kerja ni ! " Geram Taehyung lalu menolak semua barang-barang yang Ada di mejanya .
Sedang dia menutup mukanya , telefonnya Mula berdering . Dilihat sekilas sahaja telefon itu . Apabila telefonnya berdering bust Kali kedua dia Mula geram lalu mengambil telefon itu . Niat mahu melempar namun tindakannya terhenti apabila melihat skrin fonnya yang tertulis Jiya Dan lantas dia menjawab .
" Hello ? Jiya ? Kau pergi Mana !? "
" Jiya ! Jawab soalan aku NI ! "
" Taehyung .. Tolong Saya " kata Jiya sambil menangis .
" Jiya kau kenapa ? Kau ok Tak !? Ji-- "
" Hey hero "
" Kau siapa !? Kau buat apa dekat Jiya !? "
" Hey bro chill lah . Kitorang nak bermain je " kata Chung Ho yang sudah merampas Fon dari Jiya .
" AKU TANYA KAU SIAPA !? KENAPA JIYA ADA DNGAN KAU !? "
" Aish kau datang je lah sini .. malas aku nak perkenalkan diri . I will send the location . Kalau kau nak Jiya selamat , kau datang sini . Kalau Tak , anak kau .. mati " kata Chung Ho .
YOU ARE READING
[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]
FanfictionAmaran ! Tuk siapa yang nesen tu tolong skip part 14 😭 Btw ni ff msa aku zaman milo lagi msih bengong 👁️👄👁️ ok pape pun dipersilakan bca if berminat ^3^ Kisah seorang yeoja yang bernama Jung Jiya iaitu seorang yatim piatu dan sekarang dia tingga...