Sorry kalau part sebelum ni tak dak byun sangat sebab kan author cakap author tak ready😂.
.
.
.
.Setelah sampai di rumah , Driver yang memandu kereta Toyota Alphard milik Taehyung itu terus memarkirkan kereta itu betul-betul di depan pintu rumah .
" Boss , Kita dah sampai " kata driver itu .
" Aku tau lah , ni rumah aku " balas Taehyung malas sambil bermain dengan rambut Jiya .
" Maaf Tuan " Driver itu terus turun dari kereta itu lalu membuka pintu seat belakang .
" Kau masuklah dulu , aku ada kerja nak buat " kata Taehyung .
" Baik " Driver itu terus masuk ke dalam rumah manakala Taehyung menutup kembali pintu kereta itu .
" Haih macam sia-sia ja aku ambil kau ni . Tapi .. cantik jugak kau ni " Kata Taehyung yang tak lepas bermain dengan rambut Jiya .
" Heh , Boleh aku jadikan kau pemuas nafsu aku . So tak sia-sia lah kan ? " kata Taehyung lalu tersenyum sinis .
Taehyung pun membuka butang bajunya satu persatu . Hampir sahaja Taehyung ingin membuka kesemua butang bajunya , pintu kereta itu terus dibuka oleh seseorang .
" Yah Taehyung .. perempuan mana kau bawa balik ni ? " tanya Suga . Dia ialah abang angkat Taehyung yang selalu menjaganya dari kecil lagi .
" Ish Hyung ni kacau lah " Taehyung terus mengeluh lalu mengkancing butang bajunya kembali .
" Dah , sekarang ni aku nak kau hantar dia balik . Anak orang tu " tegas Suga .
" Shireo , Aku dah beli dia dari ahjussi dia . Heh , si tua tu tak ada duit nak bayar hutang so , ni lah pertukaran dia . " Kata Taehyung .
Suga hanya membuat riak wajah yang kosong . Faham dengan kehendak adik angkatnya itu . Dari kecil sampai ke besar tiada sesiapa yang boleh menghalang prbuatannya kecuali apabila Suga benar benar marah baru di akan mengikut arahan abang angkatnya itu .
" Dah , bawa masuk budak tu " arah Suga .
" Malas lah , suruh lah siapa siapa yang boleh tolong angkat " kata Taehyung lalu masuk ke dalam rumah .
Suga yang malas ingin memarahi Taehyung itu dia terus memanggil salah seorang Bodyguardnya dan mengarahnya mengangkat Jiya masuk ke dalam rumah .
Skip > Bilik
Jiya yang agak lama pengsan itu pun terbangun dan dia agak hairan dengan sekitarnya .
" Wait - aku dekat mana ni ? " monolog Jiya .
Selepas sahaja Jiya tersedar dari mamai , Jiya pun teringatkan kejadian tadi dan tanpa membuang masa , dia cepat - cepat bangun dari katil dn pergi menuju ke pintu bilik itu .
Namun setelah dia membuka pintu bilik itu , maka terpaparlah muka handsome Min Yoongehhh ('∀') yang sedang berdiri tegak sambil memegang pinggan yang berisi makanan .
Jiya yang ingin melarikan diri itu terus gelabah kerana terkantoi manakala Suga hanya menaikkn keningnya dan memasang muka seperti mahu bergaduh .
" Kau nak pergi mana ? " tanya Suga tegas .
" Aku nak lar-- Erk , pergi tandas !" kata Jiya .
" Kau tak payah nak tipu aku lah " kata Suga lalu dia terus masuk ke dalam bilik Jiya ( bilik yang diorang letak Jiya ) dan meletakkan makanan itu di atas meja tepi katil.
YOU ARE READING
[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]
FanfictionAmaran ! Tuk siapa yang nesen tu tolong skip part 14 😭 Btw ni ff msa aku zaman milo lagi msih bengong 👁️👄👁️ ok pape pun dipersilakan bca if berminat ^3^ Kisah seorang yeoja yang bernama Jung Jiya iaitu seorang yatim piatu dan sekarang dia tingga...