[30]-ENDING

2.6K 190 193
                                    

" Taehyung ! Dengar lah cakap aku ni ! Yahh- " belum sempat Jiya ingin menjelaskan , loceng pintu ditekan dari luar . Jiya Dan Taehyung memandang Satu sama lain lalu Taehyung menuju ke pintu smbil membetulkan tai nya Dan membuka pintu itu .

" TAEHYUNG OPPA ! " ceria Min Ah Dan lantas memeluk Taehyung erat Dan perbuatan itu disaksikan oleh Jiya yang berdiri ditangga . Jiya menggenggam pemegang tangga dengan kuat . Geram dia melihat kelakuan Min Ah .

" Erk apa Min Ah buat dekat sini ? " Tanya Taehyung hairan

" Ish ! Chagi kan yeochin Oppa ! Mestilah chagi datang sini sebab rindu ! " Balas min Ah gedik sambil memandang Jiya dengan sinis . Taehyung tersenyum janggal .

" Bila oppa balik ? Semalam chagi datang sini , Oppa Tak Ada pun "

" Semalam Baru balik , pagi " balas Taehyung lalu memandang Jiya yang sedang memandang mereka berdua tajam .

" Ouhh Tak apa lah , Jom pergi kerja sama-sama nak ? " Ajak Min Ah manja lalu memegang lengan Taehyung . Taehyung terus memandang pipi Min Ah yang terdapat kesan lebam di situ .

" kenapa pipi tu ? " Tanya Taehyung Dan terus Min mencebik lalu memandang Jiya

" Hmm semalam I datang sini Cari you . Lepas tu dia pukul i . I Rasa dia tak suka I datang sini lagi " mengadu Min sambil memegang pipinya .

" Woi perempuan ! " Jerit Jiya

" Jiya stop ! " Tengking Taehyung .

" Dah Jom " ajak Taehyung lalu menarik Min Ah ke keretanya . Min Ah memandang Jiya sambil tersenyum sinis manakala Jiya pula menjeling Dan terus menumbuk pemegang tangga dengan perasaan geram yang amat lalu menuju ke biliknya .

" TAK GUNA PUNYA PEREMPUAN ! " jerit Jiya lalu menghempaskan badannya di atas katil .

" Apa yang kau nak sebenarnya !? Arghhh ! Kau Tak layak jadi yeochin Taehyung ! BITC-- ERGHHH ! " geram Jiya lalu membaling bantal yang Ada di atas katil itu .

" Kenapa kau nak marah sangat ? Taehyung tu bukannya pedulikan kau pun " monolog Jiya dalam hati .

" Jangan kata yang aku-- arghhh ! " Jiya terus melupakan Hal itu Dan tidur untuk menenangkan fikirannya .

.
.
.

  Sepanjang perjalanan ke tempat kerja , Taehyung hanya diam Dan fokus memandu . Min Ah yang duduk disebelahnya tidak berani mahu menegur apabila melihat wajah Taehyung yang dingin itu .

' KIM BUILDING '

  Dari dalam kereta sehinggalah sampai di tempat kerja , Taehyung tidak membuka mulutnya Dan memandang Min Ah sedikit pun . Dia terus masuk ke dalam pejabatnya Dan Min Ah turut mengikutinya .

" Taehyung , are you okay ? " Akhirnya Min Ah memberanikan diri untuk bersuara . Taehyung tidak membalas lalu melabuhkan punggungnya di atas kerusi . Taehyung terus memandang Min Ah dengan tajam .

" K-kenapa you pandang I macam tu ? " Tanya Min Ah . Pandangan yang tajam kini berubah seperti riak wajah yang Risau akan sesuatu .

" Min Ah , you Tak takut ke gaduh dengan Jiya semalam ? " Tanya Taehyung .

" A-apa ? Mana you tahu ? " Tanya Min Ah

" Bodyguard I bagitau " balas Taehyung .

" Em Ada lagi ke bodyguard you bagitau apa-apa selain gaduh dengan perempuan tu ? " Tanya Min Ah seperti ketakutan .

" Tak .. tu je . Kenapa ? Apa lagi yng terjadi selain tu ? " Tanya Taehyung seperti tidak tahu apa-apa

" Ani " kata Min Ah lalu tersenyum kekok

[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]Where stories live. Discover now