[12]

2K 140 66
                                    


NicoNi Cafe '

" Haih betul ke boyfriend kau tu ajak jumpa dekat sini ? " Tanya Jiya dengan sedikit mengeluh kerana lama menunggu .

" Ish dia bkan boyfriend aku lagi lah .. just Kawan .. hm Tapi betul lah dia suruh jumpa dekat sini " kata Ae in .

" Ish lamanya .. aku pergi toilet kejap lah .. nanti aku datang balik " kata Jiya .

" Eung " balas Ae In .

.
.
.

" Nah air yang korang order .. eh Mana Jiya ? " Tanya Yoon Hwa lalu meletak cawan-cawan itu di atas meja lalu duduk bersebelahan dengan Ae In .

" Dia pergi toilet "

" Ouhh "

" Eh Jimin ! Sini ! " Panggil Ae In .. Jimin yang tersenyum itu terus menuju ke meja makan .

" Eh .. tu bukan perempuan yang - ah lupakan " Suga dengan malas mengikuti belakang Jimin .

" Aduhhh mamat NI " kata Yoon Hwa perlahan dengan muka menyampah .

Mereka terus melabuhkan punggung di atas kerusi itu . Jimin Dan Ae In pun berbual dengan gembira sekali dengan gelak tawa mereka manakala Suga Dan Yoon Hwa hanya mendiamkan diri Dan menjeling sesama sendiri .

.
.
.

" Aish .. habis basah baju aku " mengeluh Jiya .

" Amboi gelak gelak bagai .. boyfriend dah sampai ke ? " Monolog Jiya sambil membetulkan bajunya di tepi dinding toilet tanpa melihat siapa lelaki yang dikatakan oleh kawannya itu .

" Ah lantak lah " Baru Dua langkah Jiya berjalan , dia terus berhenti Dan Kaku buat sementara .

" A-andwae .. J-jimin ? Suga ? " Jiya pun mengundur ke belakang lalu keluar dari pintu belakang cafe itu .

.
.
.

" Aish lamanya pergi toilet " keluh Yoon Hwa

Kring Kring 📞

" Nae Yeobeoseyo ? Weyh .. pahal lama sangat pergi toilet ? Cepat datang sini .. aku Tak dak orang nak borak NI " kata Yoon Hwa .

" Yoon .. aku dah balik " balas Jiya

" Whut-- hm aku nak balik jugak lah " Yoon Hwa terus memutuskan panggilan itu .

" Erm Ae In .. aku nak balik lah "

" Ha? Waeee .. teman lah aku "

" Jimin kan Ada " balas Yoon Hwa

" T-tap- "

" Babaiii " Yoon Hwa terus beredar dari situ .

" Haish Aku nak balik jugak lah .. nak jaga Tae tu .. makin Gila aku tengok .. Kang Tak pasal-pasal dia pergi bunuh bodyguard lagi " kata Suga

" Em okay " balas Jimin . Suga pun beredar dari Cafe itu Dan terus menuju ke rumah .

.
.
.

Skip >

Petang 🍁

" Thanks for today " ucap Jimin lalu memberikan senyuman kepada Ae In .

" Thanks Too .. Bawa kereta Hati-hati " kata Ae In

" Nae .. esok jumpa lagi .. Kita jumpa dekat tempat lain pula .. " kata Jimin

" Nae ..  annyeong " senyum Ae In

  Jimin pun memandu keretanya Dan beredar dari situ .

" Aku dah balik " Setelah Ae In masuk ke dalam rumah , dia ternampak Yoon Hwa Dan Jiya sedang duduk di sofa .

[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]Where stories live. Discover now