[18]

2.1K 132 65
                                    


Jam sudah menunjukkan pukul 10 pagi . Matanya dibuka sedikit Dan hidungnya terbau sesuatu yang enak Dan membuatkan Jiya lapar .

" Haish siapa yang masak pagi-pagi NI ? Hm lapar lah pulak .. baby lapar Tak ? " Jiya mengusap perutnya perlahan .

Tanpa membuang Masa , dia terus bangun Dan keluar dari bilik lalu menuju ke dapur . Dengan terkejutnya Jiya kerana dia melihat Taehyung yang sedang memasak itu .

" Eh ehh .. Tae kenapa main buka api NI ? Tae nak bakar rumah NI ke ? Tae , bahaya lah .. Tae kan bud-- " Jiya berhentikan percakapannya .

" Noona..jangan Risau . Tae dah habis masak dah pun .. Noona duduk dulu , biar Tae hidangkan " kata Taehyung .

" Aish Mari sini Noona Tolong .. kenapa Tae Tak kejut Noona kalau nak makan " tangan Jiya ditepis perlahan oleh Taehyung .

" Noona .. Noona tu mengandung . Jaga lah , duduk senyap-senyap . Aish lasak lah Noona NI " bebel Taehyung .

Jiya pun duduk di meja makan itu lalu selepas selesai menghidang , Taehyung terus duduk bersebelahan dengan Jiya .

" Nah Noona .. nasi goreng kimchi ! "

" Wahhh sedapnya bau .. " senyum Jiya

" Jap- macam Mana Tae pandai masak NI ? " Soal Jiya

" Emm entah lah .. Tae just campak-campak je apa yang Ada " kata Taehyung dengan muka innocent nya .

Takut pula Jiya mahu makan makanan yang dimasak oleh Taehyung itu . Takut benda bukan-bukan pun dicampak sekali dalam makanan itu .

" Noona .. buka mulut ! "

" Ha ? Uhpmm ! " Taehyung tersenyum riang kerana dia dapat menyuap Jiya .

" Sedap Tak ? "

" Emm sedap .. not bad " kata Jiya lalu dia smbung makan dengan sendiri. Taehyung memandang Jiya sambil tersenyum . Tdak lama kemudian , Taehyung Mula sedar dari lamunan .

" Em Noona .. Jom nanti kita pergi taman nak ? Taehyung nak jalan-jalan dengan Noona " pinta Taehyung .

" Nak pergi dengan siapa ? Noona Tak larat nak Bawa kereta " kata Jiya

" Alahhh Jom je lah .. nanti Tae suruh abang patung ( bodyguard ) tu Bawa Kita . " kata Taehyung sambil menunjuk salah seorang bodyguard nya . Jiya tersenyum .

" Jom lah Noona .. boleh Kita ambil angin ..plisss " pujuk Taehyung sambil mengkedipkan matanya beberapa Kali Dan memuncungkan mulut . Ya Jiya sudah sedikit terpikat dengan Taehyung kerana sifat manjanya .

Jiya hanya mengangguk Dan tersenyum sahaja . Selepas selesai makan , Mereka bersiap untuk keluar ke taman .

 Selepas selesai makan , Mereka bersiap untuk keluar ke taman

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
[C] In Love With A Bad Mafia [ Kth ]Where stories live. Discover now