26

3.5K 199 275
                                    

Taehyung,Jennie'yi kollarından tutarken hastaneden dışarı çıkarıp banklardan birine otutturdu.

Şoktan bembeyaz olmuş ve konuşmayan sevgilisinin yüzünü ellerinin arasına alıp ona bakmasını sağladı.

Jennie ise gözünden yaş akarken "Ölüceğim" dediğinde Taehyung hızla başını olumsuz anlamda salladı.

"Ölmiyceksin.Ben,ben en iyi doktorları bulucağım senin için buna izin vermiyceğim.Bana güven güzelim" dediğinde Jennie'nin ağzından hıçkırık kaçtı.

Ağlayarak zorda olsa "B-ben bi-bilseydim eğer bize bunu yapmazdım.Her anımı seninle geçirirdim"derken Taehyung onu göğsüne yatırıp saçlarını öptü.

Ağlamamak için kendini zor tutuyordu.Güçlü olması gerektiğini düşünüyordu.Eğer yıkıldığını,içinin içini kemirdiğini,daha önce hiç bu kadar canının yanmadığını Jennie'ye belli ederse,Jennie'nin daha kötü olucağını biliyordu.Bu yüzden Jennie'nin saçlarını okşarken kendini sıkarak dudaklarını birbirine bastırdı.

Bir süre sonra Jennie,sevdiği adamın göğsünden kalkarak elini onun yanağına koydu.Okşayarak "Ölmek istemiyorum.Seni,arkadaşlarımı,ailemi bırakmak istemiyorum.Korkuyorum,
sevgilim.Napıcağım ben?" dediğinde Taehyung boğazı acıyarak yutkundu.

Gözlerinin dolduğunu hissettiğinde Jennie'nin elini yanağından indirip,sıkıca tuttu.Başını iki yana salladığı sıra Jennie "Özür dilerim,seni bırakıp gidiceğim için.Bizi ayrı bıraktığım için her şey için özür dilerim" dediğinde Taehyung,tekrar Jennie'nin yüzünü ellerinin arasına aldı.

"Böyle söyleme yalvarırım hemen pes etme,biz yeniceğiz bunu" derken,Jennie başını eğdi.

"Ameliyat olmıycağım ben" dediğinde Taehyung önünde diz çöküp gözlerine baktı,Jennie'nin.

"Korkuyorsun,tamam düşünelim birlikte çözüm bulalım" derken Jennie göz yaşını silip başını salladı.

O sırada yağan kar ile Jennie başını kaldırıp elini uzattı.Burukça gülümserken sessizce "Gördüğüm son kış" dediğinde Taehyung sevgilisinin ellerini öptü.

"Birlikte çok fazla kış görüceğiz,sana söz veriyorum.Ne yapılması gerekiyorsa yapıcağım.Evimi,şirketimi,bütün mal ve varlığımı hatta canımı vermem gerekirse düşünmeden vericeğim senin için.Bana güveniyorsun dimi?" dediğinde Jennie başını eğip,Taehyung'un saçlarını okşadı.

"Güveniyorum,kalk hadi dizlerin acıycak" dediğinde Taehyung kalkmayarak başını Jennie'nin bacaklarına yatırdı.

Jennie saçlarını okşarken,Taehyung gözlerini kapattı.Ne olursa olsun ölmesine izin vermiycekti,onların hikayesinin böyle bitmesini istemiyordu.

Evet biliyordu,masallarda ki büyük aşlar hep mutsuz bitiyordu.Çünkü o zaman hatırlanıyordu,onların aşkları.Ozaman efsane oluyordu,onlar.Ama Taehyung efsane olmak istemiyordu.Sadece sevdiği kadın yanında olsun istiyordu.

Başını kaldırıp Jennie'nin gözlerinin içine baktı,Taehyung.Jennie de onun gözlerinin içine bakarken,çenesini tuttu.Eğilerek dudaklarını sevdiği adamın dudaklarına bastırdı.

Sevdiği adam ise elini Jennie'nin beline götürüp,diğer eli ile yanağını okşayarak öpmesine karşılık verdi.

Üzerlerine karlar yağarken,yanlarından insanlar geçerken hiçbir şeyi umursamadan tutkuyla öptüler birbirlerini...

❦ University school▪Taennie ❦ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin