Kollarımı Jennie'nin beline doladığım sırada vücudunu bana bırakmasıyla,sıkıca tuttum.
Kızlar telaşlanırken Jisoo "Dikkat et" dediğinde başımı salladım ve Jennie'yi tekrar kucakladım.
Lisa odanın kapısını iterken Rosé de odaya girerek yatağın örtüsünü açmıştı.
Jennie'yi yatağa yavaşça yatırıp elimi alnına koydum.
Hissettiğim sıcaklık ile kaşlarım çatılırken yanına oturdum.
"Ateşi var çok fazla" dediğimde Jisoo başını sallayıp "Soğuk su ve bez getiriceğim" dedi.
O sırada diğerleride odaya girerken Rm kolunu omzuma atıp "Sen gerçekten aşık mısın?" dediğinde ona bakıp"Evet,sanırım evet.Uzatmayın artık" dedim ve Jennie'ue doğru döndüm.
Jennie'nin saçlarını okşadığım sıra Yuta sinirle kolumu çekip "Kızın haberi yok,bu dokunuşların tacize giriyor" derken kolumu ondan geri çektim.
Tebessüm edip tek kaşımı kaldırarak"Kapıda olanları duymadın galiba bunca kişi arasından bana sarıldı ve onunla kalmamı istedi" dediğimde Yuta bozularak kollarını birleştirip duvara yaslandı.
O sırada gelen Jisoo'nun elinden kovayı ve bezi alıp "Ben hallederim" dedim.Lisa "Biz ilgileniriz" diyerek cevap verdiğinde ona bakıp "Jennie'nin istediği kişi benim"dedim.
Rosé "Ne dersek diyelim.Son sözü Jennie söyledi ve Taehyung'ta çok haklı.Odada kalabalık yapıyoruz,oturma odasına geçelim" dediğinde hepsi teker teker giderken son çıkan Jisoo "Bir şeye ihtiyacın olursa söyle,kapıyı aralık bırakıcağım" dedi.
Ona başımı sallarken bezi soğuk suya koyup sıktım.Ardından önce Jennie'nin yüzünü,boynunu ve omuzlarını sildikten sonra tekrar yıkayıp sıktım.
Saçlarını düzelterek alnına bezi koyup,diğer bezi alıp ıslattım ve Jennie'nin ellerini sırayla avcuma alıp sildikten sonra ellerini kenara bıraktım.
Odaya giren Jisoo ile ona dönerken "Diğerleri gitti,sen kalıcak mısın?" dediğinde başımı salladım.
O sırada Jennie hareketlenip sayıklayarak "Taehyung,Taehyung..." dediğinde gülümsedim.
Jisoo ise şaşırarak Jennie'ye baktıktan sonra odadan çıkıp kapıyı kapattı.
Jennie'nin alnında ki bezi alıp ıslatırken alnına öpücük kondurdum ve fısıldayarak "Burdayım güzelim" dedim.
Tekrar alnına bezi koyarken ateşinin biraz düştüğünü farkettiğimde yanına uzanıp saçlarıyla oynamaya başladım...
Jen'in gözünden
Gözlerimi açarken oturur pozisyona gelip alnımdan düşen bez parçasını aldım.
Jisoo'nun odasında ne işim vardı?En son yağmur altında ıslanıyordum,buraya nasıl gelmiştim?Hiç bir şey hatırlamıyordum gerçekten.Oysa ki alkol falanda kullanmamıştım ki.
Derin nefes verip yataktan inebilmek için sola doğru döndüm.
O anda yanımda yatan kişi ile gözlerimi büyüttüm.
Taehyung neden yanımda yatıyordu? Kızlar buna nasıl izin verebilmişti?
Taehyung'u ittirip "Uyan" dedim.Duymadığını farkettiğimde daha sertçe ittirirken yere düşüp kalkması bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦ University school▪Taennie ❦
Fanfic❝Çok istediği,Kore'nin en iyi üniversitesine kazanarak giren Kim Jennie.Bir taraftan okulun en zengin ve en popüler,Bts grubunun üyesi olan Kim Taehyung...❞ 𝐘𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐥𝐞𝐫: 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐢𝐧𝐬𝐨𝐨 𝐣𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞