"Ben açarım babacım" diyerek ayağa kalktım.Kapıyı açtığımda gördüğüm Taehyung ile gözlerimi büyüttüm.
Yaklaşıp sessizce "Ne işin var senin burda!?" derken Taehyung yüzümü avuçlayıp alnını alnıma yasladı.
"Mesajlarıma bakmayınca korktum" dediğinde "Jennie,kızım" diyen babam ile geri çekildim.
"Kim gelmiş?" diyerek kapıya geldiğinde "Şey Tae-" derken lafımı babamın Taehyung'a elini uzatıp "Taehyung bey,sizin ne işiniz var burada?" demesi ile tamamlayamadım.
Taehyung'ta babamın uzattığı elini tutup selam vererek "Merhaba efendim,kızınızla konuşmak için gelmiştim" dediğinde ikisine bakarak "Siz tanışıyor musunuz?" dedim.
Taehyung başını sallarken babam cevap verip "Evet,bizim patronla iş yapıyor.Şirkette bizimle çok güzel ilgilenmişti,Taehyung bey" dediğinde Taehyung gülümseyerek "Lütfen bey demeyin,sevdiğim kızın babasısıymışsınız sonuçta" dedi.
Babam gülerken "Demek kızımla,Jennie'nin gönlünü kaptırdığı kişi de sensin o halde" dediğinde Taehyung bana bakıp gülümsedi.
Babam "Tamam konuşun siz,hatta isterseniz içerde konuşun" diyerek Taehyung'un sırtını sıvazladı ve "O kişinin sen olmasına rahatladım" dedi,bizi yalnız bırakırken.
Kollarımı birleştirerek Taehyung'a baktım."Dinliyorum" dediğimde Taehyung'un "İçeri mi girsem?hava soğuk üşüdüm" demesine başımı salladım ve geçebilmesi için yol verdim.
İçeri girdiğinde kapıyı kapatırken elimi tutup odama yöneldiğinde elimi geri çektim.
"Napıyorsun Taehyung? Hiçbir şey olmamış gibi davranmamı bekleme benden" dediğimde Taehyung yüzümü avuçlayıp "Affet güzelim,üzgünüm öyle söylememeliydim.Ne desen haklısın" dedi.
Bana bu kadar yakın olması titrememe sebep oluyordu.Ellerini indirip odama doğru yürüdüm.Yatağa oturduğumda Taehyung'ta içeri girip kapıyı kapattı.
Sırtını kapıya dayarken başımı kaldırıp ona baktım."Gerçeği sormuyorsun bile" dediğimde Taehyung yanıma oturup ellerimi tutarak öptü.
"Çünkü gerçek umrumda değil,tek istediğim sensin" dediğinde ellerimi çektim.
"Taehyung! Sürekli dokunup,yaklaşarak beni etkilemeye çalışma" derken Taehyung saçlarımı kulağımın arkasına koyup gözlerimin içine bakarken "Etkileniyor musun benden?" dediğinde ayağa kalktım.
"Evet!Söylemem gereken şeyleri unutturuyorsun bana!" dedim,sesimi hafifçe yükselterek.
Taehyung'ta ayağa kalkıp işaret parmağını dudağına götürerek "Şşh sessiz ol,annen ve baban rahatsız olabilir" dediğinde güldüm.
"O zaman bana bir şey söyle,o kız senin için bu kadar önemli mi cidden?" dediğimde Taehyung "Cidden mi Jennie?Sorun Yuna mı?" derken ellerimi saçıma götürüp tuttum.
"Sorun o kız değil diyorum sana,sorun bana inanmaman,sorun gerçeğin ne olduğunu sormaman!" dediğimde Taehyung'ta ses tonunu yükseltirken "Ben sana inanmadığımı söylemedim Jennie,gerçeğin veya olanların umrumda olmadığını söylemeye çalışıyorum.Ne olursa olsun senin haklı olduğunu biliyorum zaten!" dedi.
Başımı sallarken "O yüzden mi gereksiz kıskançlık yaptığımı söyledin bana!"dediğimde "Güzelim o anlık ağzımdan çıkan bir şeydi,özür dilerim lanet olsun daha kaç kere özür dilemem gerekiyor!" derken çığlık atıp "Çık odamdan!" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦ University school▪Taennie ❦
Fanfic❝Çok istediği,Kore'nin en iyi üniversitesine kazanarak giren Kim Jennie.Bir taraftan okulun en zengin ve en popüler,Bts grubunun üyesi olan Kim Taehyung...❞ 𝐘𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐥𝐞𝐫: 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐢𝐧𝐬𝐨𝐨 𝐣𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞