Taehyung çalıştığım kafeye vardığında ona doğru dönüp "İstersen sende gel benimle" dedim.
Taehyung gülümseyip "Saol güzelim ama Jungkook gruba acil toplantı var yazmış. Gitmem gerekiyor" dediğinde başımı sallayıp yanağına öpücük kondurdum.
Arabadan inerken hızla karşıya geçip kafeye doğru yürüdüm.Jungkook'ta Taehyung'u çağırdığına göre Lisa ile arasında bir şey olmuştu.
Umarım ciddi bir şey değildir diye kendi kendine düşünürken kafenin kapısını açıp içeri girdim.
Kızlar bir masada oturmuşlar Lisa'yı teselli etmeye çalışıyorlardı.Lisa ise peçete ile burnunu silerken beni görmesiyle ayağa kalkıp koşarak bana sarıldı.
Sarılmasına karşılık verirken "Noldu sana bebeğim?" dedim.
Lisa gözü yaşlı bir şekilde benden ayrılırken başını eğip "Sanırım aldatıldım" dediğinde şaşırırken "ne?" dedim.
"Nasıl yani? Oturalım da baştan anlatın bana.Emin misin?" dediğimde Jisoo ve Rosé'nin yanına Lisa ile birlikte oturduk.
Lisa telefonunu çıkarıp bir yere girdikten sonra bana döndürdüğünde gösterdiği fotoğraf ile gözlerimi büyüttüm.
Fotoğrafta Jungkook kızın biri ile dudak dudağaydı.
Lisa telefonu kendine çevirirken "Nasıl buldunuz ki bu fotoğrafı" dedim.Rosé cevaplayıp "Okulun sayfasında bu konuşuluyor kızın biri instagramında paylaşmış." dediğinde başımı salladım.
Jisoo konuşmaya katılıp "Kız bizim okuldan değil,kim bilmiyoruz yani" dediğinde Lisa'ya bakıp "Jungkook'la konuştun mu? Belki bir ihtimal durum çok daha farklıdır" dedim.
Lisa "Evet,aradı beni.Saçma sapan şeyler uydurdu.Yok kız fotoğraf çekilmek istemiş o da bi anlık kabul etmiş.Sonra kız onu öpmüş.Neden geri çekilmedin dediğimde ise çekildim fakat sarhoş olduğum için kısa bir süre anlayamamıştım,sersemlemiştim gibi şeyler söyledi" dediğinde masadaki Lisa'nın ellerini tutup "Ya doğru söylüyorsa?" dedim.
Lisa tebessüm ederken Jisoo "Evet bak bizde bunu söyledik" dediğinde Lisa "İyide kızlar doğru söylüyor olsa bile yaptığı doğru değil.Doğru söylemesi beni aldatmadığı anlamına gelir evet ama yinede hatalı.Kim biri ile fotoğraf çekilirken bu kadar yakınlaşır ki? Kızın onu öpebilmesi için gerçekten yakın olmalılar ve sarhoştum gibi bir bahanede bulunamaz.Beni kırdığı gerçeğini değiştirmiyor doğru söylemesi" dedi.
Ona başımı sallarken "Böyle söyleyince haklısın evet" dedim.Ardından gelen müşteri ile kızlara bakıp "oturun siz ben bakarım" diyerek ayağa kalktım.
Müşterinin isteklerini alarak hazırlayıp servis ettim ve kızların yanına geri oturdum.Lisa "Ben napıcağımı biliyorum ama" dediğinde Rosé "Ya Lisa emin misin?Belki öylesine gitmişlerdir" derken anlamayarak onlara baktım.
Lisa "Ne farkeder.Ne zaman kapatıyorduk bugün?" dediğinde Jisoo saate bakıp "Yaklaşık 1 saat daha var" dedi.Lisa "Güzel yani 22.30 da kapatıyoruz" dediğinde "Bir yere mi gidiceksin?" dedim.
Lisa "Gidiyorum değil gidiyoruz" dediğinde ise kaşlarımı çattım.Nereye gidicektik?
Jisoo durumu açıklayıp "bara gidiyoruz" dediğinde dudaklarımı büzüp "Gelmesem olmaz mı? Hem Taehyung'la randevumu Lisa'nın yanında olabilmek için bozdum." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦ University school▪Taennie ❦
Fanfiction❝Çok istediği,Kore'nin en iyi üniversitesine kazanarak giren Kim Jennie.Bir taraftan okulun en zengin ve en popüler,Bts grubunun üyesi olan Kim Taehyung...❞ 𝐘𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐥𝐞𝐫: 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐢𝐧𝐬𝐨𝐨 𝐣𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞