06

8.4K 486 1.1K
                                    

Tae'nin gözünden

Suga'nın Jennie'yi okulun ortasına götürdüğünü görürken tuttuğum çocuğun yakasını bırakıp onlara baktım.

Bağırarak söylediği cümleler karşısında  dayanamazken yumruğumu sıktım.Neyim vardı benim?Bırak işte Taehyung mutlu olsunlar.Neden istemiyorsun?Sorunun ne?

Jennie'yi bir anda neden bu kadar umursamaya başlamıştım?Anlamıyordum..

Bu manzarayı daha fazla görmeye katlanamazken onlara doğru yürüdüm.

Omzumu tutan Jungkook'un elini ittirirken diğerlerine dönüp "Hiçbiriniz karışmasın" dedim ve hızla Jennie'nin diğer kolundan tutup kendime doğru çektim.

Suga bana dönüp "Taehyung,bırak" dediğinde işaret parmağımı kaldırıp "Sakın bana ne yapıcağımı söyleme!" dedim.

Bu sırada Jennie ise kolunu elimden çekiştirmeye çalışıyordu.

Ona doğru dönüp değneğini alarak Suga'ya uzattım.Suga değneği tutarken Jennie'yi omzuma attım.

Jennie bağırarak "Bırak! Napıyorsun!? Dağ başında mıyız biz? Kız kaçırıyorsun bu şekilde!" dediğinde onu umursamayarak arabaya otutturdum kapıyı kapatıp kitlerken diğerlerinin yanıma geldiğini gördüm.

Jimin "Oğlum napıcaksın kıza?" dediğinde yanından geçip sürücü koltuğuna doğru yürüdüm.

O sırada Jennie'nin arkadaşları durumu farketmiş olucaklar ki hızla buraya koşuyorlardı.

Kimseyi umursamadan ve ne yaptığımı bilmeyerek sürücü koltuğuna yerleştim.

Arabayı çalıştırmek için uğraşırken kızlar gelerek arabanın camına vurmaya başladılar.

Arabayı çalıştırdığımda irkilselerde çekilmediklediklerin de bizimkiler kızları tutup arabadan çekiştirdiler ve arabayı sürmeye başladım.

Jennie'ye doğru döndüğümde yüzünü buruşturup ayak bileğini tuttuğunu farkettim.

"Ne oldu? Bileğine yani.Değnek kullanıyordun" dediğimde Jennie başını kaldırıp bana baktı.

"Sen bipolar bir manyak mısın? Hareketlerin ve sözlerin birbirleriyle uyuşmuyor.Ayrıca beni nereye götürüyorsun!?" dediğinde ona bakıp "Soruma cevap vermedin" dedim.

Jennie gözlerini devirirken yola doğru döndüm."Fanların yaptı oldu mu?" dediğinde ise tekrar ona doğru döndüm.

"Önüne bak aptal,ölmek istemiyorum!" derken kollarını birleştirmesiyle önüme  doğru döndüm.

Belli ki pes etmişti,nereye gittiğimizi veya napıcağımı sormıycaktı.Gerçi bunu bende bilmiyordum ki.O an sadece onu o ortamdan çekip alarak hesap sormak istedim o kadar..

Arabayı sahil tarafına doğru döndürüp hızımı yükselterek sürmeye başladım.

Sahile vardığımızda ise arabayı durdurarak Jennie'ye doğru döndüm.

❦ University school▪Taennie ❦ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin