05

8.6K 495 1.1K
                                    

Rosé,Jisoo ve Lisa'nın duyduklarımızdan sonra hızla Taehyung'a doğru yürüdüğünü görürken kızlardan önce davranıp, oldukça yüksek sesle "TAEHYUNG! KİM TAEHYUNG!!" diyerek bağırdım.

Kızlarda dahil hepsinin irkilip bana dönmesiyle,Taehyung hızla yanıma gelip kolumu tuttu.Kolumu tuttuğu eline bakarken "İyi misin?" demesiyle kolumu onun elinden çekip bir adım geriye gittim.

Kollarımı birleştirirken gözlerinin içine bakıp "Çok mu umrunda iyi olmam? Noldu pişman mısın?" dediğimde Taehyung bana doğru tekrar bir adım attı.

Bende aynı şekilde geri adım atarken "Sakın ama sakın bana yaklaşma.Sen ve senin bedenin umrumda değilsiniz.
Benden uzak dur anlıyor musun?Benden sadece uzak dur.Çünkü ben senden uzak durucağım Kim Taehyung" dedim.

Ardından onun cevap vermesini beklemeden arkamı dönerek hızlıca uzaklaştım.

Kızlarda yanımda yer alıp bana sarılırken Lisa'nın "Yürü be Jen! Kim tutar seni" demesini kıkırdadım.

"Hadi hadi derslerinize girin,beni bahane edip iyi kaçtınız" dediğimde Rosé ve Lisa gülerek başını sallarken Jisoo "Sen napıcaksın?" dedi.

Ona bakıp "Benim şuan dersim yoktu,bir sonraki saatte var zaten.Siz girin, bahçede falan oturucağım.Yarım saatten fazla var" derken Chaeyoung'un"İstersen seninle kalalım" demesine başımı olumsuz anlamda salladım.

"Olmaz girin işte siz,gayet iyiyim" dediğimde istemeyerekte olsa kabul edip derslerine girdiler.

Ben de bahçeye inmek için çıkışa doğru yürümeye başladım.

Merdivenlerden iniceğim sırada arkadan duyduğum bir grup kızın sesiyle onlara doğru döndüm.

"Bakın burda hangi or*spu varmış?"

Kaşlarımı çatıp onlara bakarken "Bana mı dediniz?" dedim.

Kızlar üzerime yürüyüp "Senden başka or*spu var mı şuan da sence?" dediğinde "Bakın ben kimseyle kavga etmek istemiyorum.Ortada büyük yanlış anlaşılma var beni dinlemelisiniz" dedim.

Kızlar gülerken bana daha çok yaklaştığında geri doğru adım attım.

Kızlardan"Aptal mıyız kızım biz? Taehyung'tan uzak durucaksın.Uzun zamandır ondan hoşlanıyorum bir daha onu rahatsız etme!" derken sertçe omzumdan ittirmesiyle tutunucak yer arayamadan merdivenlerden yuvarlanmam bir olmuştu.

Kanayan kolum ve ayak bileğimdeki acı ile dişlerimi sıkıp ağlamamı engelledim.Neyse ki başımı herhangi bir yere vurmamıştım.

Kızlar ise zaten ben yuvarlanırken ortalıktan kaybolmuşlardı.

Ayağa kalkmam gerekiyordu burada bu şekilde oturamazdım.Derin nefes verip üzerimi düzelttim.

Ayağa kalkmaya yeltenirken bileğimde ağrı ile tekrar yere oturdum.Yukarı bakıp ağlamamak için gözlerimi kırpıştırdım.

Yanaklarımı şişirirken tek düşündüğüm şey ağlamamaktı çünkü ben güçlü bir kızdım.Böyle olmamalıydı.

"Jennie" duyduğum ses ile yanaklarımı indirirken başımı kaldırıp karşımdaki Suga'ya baktım.

Yanında ki Jin "Sen iyi misin neden yerdesin?" dediğinde "Şey iyiyim evet bir sorun yok" diyerek ayağa kalktım.

Kalktığımda tökezlememle,Suga'nın yanıma gelip belimden tutmasına irkilsemde, beni tutmasına izin verdim.Çünkü başka çarem yoktu.Gerçekten fazlasıyla canım yanıyordu.

❦ University school▪Taennie ❦ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin