Jen'in gözünden
Kızlarla bardaklarımızı tokuşturup fondip yaptığımız sırada yüzümü ekşittim.Sahi kaçıncı bardağımızı içiyorduk biz? Fazla ileri gitmemiştik umarım.
Kıkırdayan Lisa'ya dönüp "Yah kızlar daha içmesek mi?" dediğimde Lisa kahkaha attı ve "Sen kimsin de beni üzüyorsun!?" dedi.
Önünde elimi sallayıp "Ooğ bu çoktan uçmuş,Jungkook'la konuşuyor galiba" diyerek Jisoo'ya doğru döndüğümde ellerini yüzünün altına koymuş duvara bakarak sırıtıyordu.
Yanında ki Rosé'ye doğru kafamı çevirdiğimde göremezken kaşlarımı çattım.Gözlerimi ovarak tekrar baktığımda yine göremezken Lisa'nın kolunu tutup dürttüm.
"Yah Rosé yok" dediğimde Lisa afallayarak bana baktı.Jisoo da aynı şekilde daldığı yere bakmayı kesip yanına baktı ve "Kalkın bakalım belki lavaboya gitmiştir" dediğinde başımı salladım.
Birlikte ayağa kalkıp insanların arasından geçerken dans eden Rosé'yi görüp işaret parmağımla kızlara gösterip "işte orada"dedim.
Kızlar görüp Rosé'ye doğru ilerken aynı şekilde bende ilerledim.Jisoo ve Lisa benden daha hızlı ilerlediği sıra onlara yetişmeye çalışırken,birinin beni ittirmesiyle neredeyse düşüyordum ki omzumdan tutulmamla düşmemiştim.
Kim olduğunu görebilmek için ona doğru döndüğümde suratımda patlayan flash ile gözlerimi kıstım.
Gözlerimi geri açtığımda gülümseyerek "İyi misin Jennie?Güzel çıktın fotoğrafta" diyen kişi ile kaşlarımı çattım.
Başım dönerken kim olduğunu ve adımı nerden bildiğini anlamaya çalışıyordum.
"Ahh hatırlamadın sanırım,gel şöyle oturalım zor ayakta duruyor gibisin" dediğinde başımı salladım.
Koluma girip yürümeme yardımcı olarak, boş masalardan birine otutturup yanıma oturduğunda,suratıma gelen saçlarıma üflemeye çalıştım.
O ise gülerek saçlarımı önümden çekerken "Benim Jennie.Şu mesajlarını cevaplamadığın,kamptaki çocuk.Seni burada görmeyi beklemiyordum" dediğinde gözlerimi kapatıp arkama yaslandım.Neyden bahsettiğini bile bilmiyordum hatta şuan burada naptığımı bile hatırlamıyordum...
Tae'nin gözünden
Arabayı süren şoföre seslenip "Daha hızlı süremiyor musun şu arabayı!?" dediğimde Jungkook bağırıp "Evet hızlı sür şunu!" dedi.
Jimin "Rosé'yi arayıp duruyorum ama lanet olasıca telefonunu açmıyor" dediğinde aklıma gelen telefonum ile cebime bakındım.
"Benim telefonumu gören oldu mu?" dediğimde şoför önden seslenip "Koltuğun kenarında bir telefon buldum.Sizin mi bu?" diyerek uzattığında telefonu elinden aldım.
"Evet benim,şimdi mi söylüyorsun bunu" dediğimde "Afedersiniz unutmuştum" derken başımı sallayıp telefonu açtım.
Jennie'nin aradığını farkederken kaşlarımı çattım.Aramıştı beni,belki bir şey söyliycekti.Kahretsin, ne diye düşürürüm ki telefonu...
Jennie'yi geri arayıp kulağıma götürürken Jin,Jimin ve Jungkook'a bakıp "Jennie aramış beni arayalı çok olmuş ama
telefonum hem sessizdeydi hemde araba düşürünce görmemişim" dediğimde bana dönüp beklemeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦ University school▪Taennie ❦
Fanfiction❝Çok istediği,Kore'nin en iyi üniversitesine kazanarak giren Kim Jennie.Bir taraftan okulun en zengin ve en popüler,Bts grubunun üyesi olan Kim Taehyung...❞ 𝐘𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐥𝐞𝐫: 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐢𝐧𝐬𝐨𝐨 𝐣𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞