10

6.1K 349 487
                                    

Mino,Jennie'nin saçlarını okşayıp "iyiyim güzellik merak etme" dediğinde sinirle gözlerimi devirdim.

Jennie bana doğru dönüp bağırarak "Sen kimsin ya kim!? Ne hakla bana ve etrafımda ki insanlara zarar verebiliyorsun!" dediğinde Jennie'ye yaklaşıp "O herifin seni rahatsız ettiğini düşündüm.Yani okadar yakın du-" derken Jennie'nin beni ittirmesiyle cümlem yarım kalmıştı.

Tekrar bağırarak "O herif dediğin kişi benim öz ve öz amcamın oğlu,kuzenim!Hayatıma karışmaktan veya yönlendirmeye çalışmaktan vazgeç Kim Taehyung!" derken ellerimi saçlarıma daldırdım.Napmıştım ben anlamadan,dinlemeden ?..

Jennie'nin ellerini tutmak için ellerine uzandığımda Jennie geri çekerken "Ben bilmiyordum üzgünüm" dedim.

Jennie tekrar bağırarak "Bilmesen ne değişicek Taehyung!Beni korumak sana mı kaldı!?" dedikten sonra ses tonunu indirip "Oysa en büyük zararı bana zaten sen vermişken" dediğinde başımı yere eğip ensemi kaşıdım.

Çok haklıydı,hiçbir şey diyemiyor ve susuyordum..Bana yaptıklarımı hatırlattığında gözlerinin içine bile bakmaya utanıyordum.Keşke ona herkese yaklaştığım gibi yaklaşmasaydım.Keşke çok daha güzel tanışsaydık.Hatta bahaneleri bir kenara bırak ona bu kötülüğü yapmasaydım diye düşünürken Jennie,Mino'ya dönüp kolundan tuttu.

"Çıkalım oppa buradan" dediğinde başımı kaldırıp ona baktım.

Elimi dur şeklinde yaparken "Siz kalın.Ne güzel sohbet ediyordu herkes,ben giderim.Nasıl olsa ben bozdum ortamı" dedikten sonra kimseye cevap hakkı vermeden arkamı döndüm.

Peşimden seslenen bizimkileri umursamadan kafeden çıktım..

Jen'in gözünden

Taehyung kafeden çıktıktan sonra etrafta bizi izleyen insanlara bakıp "Film bitti dönün önünüze artık!" dedim.

Yanımda ki Mino oppa "Jen sakin ol tamam, iyiyim ben işte" dediğinde ona doğru dönüp dudağına baktım.

"Nasıl iyisin? Baksana dudağın patlamış" dediğimde Mino oppa diğerlerine gülümseyip "Oturabilirim dimi" dedi.Herkes başını sallayıp "Tabi tabi" derken Mino oppa sandalye çekip oturdu.

"Nolucak kızım bir şey olmaz.Hem ben  Taehyung muydu neydi?Sevdim onu" dediğinde kaşlarımı çatıp bende otururken "Nasıl sevdin ? Yumruk attı sana.Bilip bilmeden" dedim.

Mino oppa başını sallayarak "Biliyorum,biliyorum o yüzden çok sevdim.Seni ne olursa olsun korur bu çocuk söyliyim" dediğinde gözlerimi devirip "Hıı nedemezsin çok korur" dedim.

Bana yaptığını bilse böyle diyebilir miydi acaba..?

Jisoo,Mino'ya bakıp "Nasılsın oppa?" dediğinde Mino oppa gülümseyip "İyiyim prenses saol.Sen?" dediğinde Jisoo'da gülümseyip "Bende iyiyim.Ne güzel tesadüf,yalnız mıydın sen?" dedi.

Yanındaki Jin çaktırmadan onu dürttüğünde daha doğrusu çaktırmadığını sanarken dudaklarımı birbirine bastırıp güldüm.

Mino oppa onu cevaplayıp "Evet güzel tesadüf,aslında bir arkadaşımı bekliyordum ama beni ekti.Bende gidiyordum.Jennie'yi farkedince durup geldim" dedikten sonra ayaklanıp "Neyse kalkıyım ben artık" dediğinde kolunu tutup "Kalsaydın,hem dudağına pansuman yapmak gerek" dedim.

❦ University school▪Taennie ❦ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin