29

2.8K 172 253
                                    

Esneyerek gözlerimi açtıktan sonra uzanıp yerde ki telefonumu aldım.Saatin 7'yi geçtiğini görürken baş ucumda ki koltukta uyuyan Jimin'e baktım.

Doğrulurken Jimin'i dürtüp "Hadi kalk kızlara kahvaltı hazırlayalım" dedim.Jimin sıçrayıp "Hıh kahvaltı mı? Hizmetlilere söyle yapsın baba işte" diyerek uyuduğunda tekrar dürttüm.

"Lan salak,benim Taehyung.Lavaboya gidiyorum,döndüğümde uyanmış ol" dediğimde Jimin başını sallayıp doğruldu.

Bende lavaboya girip işlerimi hallettikten sonra kapıda sıra bekleyen Jimin'e "Ayıldın mı?" dedim."Evet abi çık,altıma sıçıcağım burda" derken gülerek önünden çekildim.

Mutfağa doğru gidip buzdolabını açtım.Hazırlıycak bir şeyler çıkardıktan sonra Jennie'nin odasının önüne geldim.

Kapıyı sessizce açıp görebilmek için kafamı öne uzattım.İkiside birbirine sarılmış bir şekilde hala uyuyorlardı.Tebessüm ederek kapıyı aynı sessizlikte kapattım.

O sırada lavabodan çıkan Jimin "Noldu?" dediğinde "Uyuyorlar,yok bir şey" dedim ve Jimin ile beraber mutfağa girdik.

Jimin "Abi ben yemek yapmayı bilmem ki" derken "Tamam sen sadece yardım et,o halde bak şunları doğrayabilirsin" dedim.

Jimin başını sallayıp doğrarken "Senin bu kadar romantik olduğunu bilmiyordum" dediğinde gülerek "Ne sandın oğlum" dedim.

"Aklıma başta Jennie'ye nasıl davrandığın geldi"diyen Jimin'e "Hiç hatırlatma onu,her hatırladığımda kendime delicesine kızıyorum" dediğimde Jimin "Sıkma canını ya şimdi çok güzelsiniz" dedi.

Ona başımı sallarken "Ben hiç birini kaybetmekten bu kadar korkmamıştım Jimin.Tabiki elbette sizi kaybetmek dışında.Ama ne bileyim Jennie'ye dokunmaya bile kıyamıyorum,öperken canı yanar diye korkuyorum bazen.Birkaç ay önce bana böyle olucağımı söyleseler inanmazdım" dediğimde Jimin elindeki bıçağı bırakıp bana doğru döndü.

"Dürüst olmam gerekirse Jennie'nin seni değiştirdiğini de düşünüyorum ben.Mesela artık daha yufka yüreklisin,sert değilsin.Kibirli falan da değilsin" dediğinde bende ona dönüp "Saol ya,yani Jennie'den önce bir pisliktim" dedim.

Jimin gülerek "Abi yok öyle demek istemedim.Kendi etrafına duvar örmüştün.Bizim dışımızda kimse ile konuşmuyordun.Gerçi hepimiz öyleydik ama sen dışarıya serttin de ayrıca.Buda tabiki yaşadıklarından kaynaklanıyor fakat Jennie seni iyileştirdi sanki.Sonradan abinin dönmesi de katkıda olmuş olabilir bu duruma" dediğinde başımı sallayarak tencereyi karıştırmaya devam ettim.

"Haklısın"dediğim sırada Jimin'in "Ee bitti napıyım?" demesiyle "Dolaptan kimçi çıkarabilirsin.Çıkarmayı unutmuşum" dedim.

Jimin dolaptan kimçiyi çıkarırken doğradıklarını tencereye ekleyip altını kıstım.Tabakları çıkardıktan sonra sandalye çekip oturdum.

Jimin de yanıma otururken,gözlerini kaşıyarak mutfağa gelen Jennie ile gülümsedim.Şuanda o kadar şirin görünüyordu ki anlatamazdım.

Uykulu bir sesle"Napıyorsunuz?" dediğinde kalkarak yanına gittim.Kollarımı beline dolarken "Hiç yiyecek bir şeyler hazırlıyorduk" dedim.

Jennie başını bana yatırırken "Uykum var" dediğinde saçını öpüp çenemi başına dayadım.

"Uyanman lazım güzelim,okula geç kalmayalım.Hadi gel beraber elini yüzünü yıkayalım" dediğimde başını sallayan Jennie ile beraber sarılmayı bırakmadan lavaboya doğru ilerdik.

❦ University school▪Taennie ❦ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin