Ona bakıp"Senin ne işin var burada?" dediğimde,Taehyung başını kaldırıp ellerini iki yana açtı.
"Bilmem" dedikten sonra işaret parmağını sol yanına bastırıp "Burası nereye götürüyorsa oraya gittim ben" dediğinde gözlerimi devirdim.
"Tamam kalk şimdi de evine git" dedikten sonra mutfağa doğru ilerledim.
Üzerimdeki önlüğü çıkartıp koyduktan sonra kollarımı birleştirerek duvara yaslandım.
Bir süre sonra kızlar yanıma gelirken Jisoo başını omzuma yatırdı.Rosé ve Lisa karşımdayken onlara bakıp "Gitti mi?" dedim.
Jisoo omzumdan başını kaldırıp "hayır" dediğinde sinirle mutfaktan çıkmak için yerimde hareketlendim.
Lisa kolumu tutarken,yanında ki Rosé "Jen kendinde olduğunu hiç düşünmüyoruz.
Bir saattir başını eğmiş yere bakıyor.Belki evinin yolunu bile hatırlamıyordur" dediğinde başımı salladım.Lisa kolumu bıraktığında da kızlarla beraber Taehyung'un yanına geçtik.
Her ne kadar yaptığı bu harekete sinirlenmiş olsamda şimdilik bir kenara bırakmayı düşündüm.Kendine geldiğinde hesap sorabilirdim.
Bizi farketmeyip,kızların dediği gibi yere dalmışken beni görebilmesi için önünde diz çöktüm."Taehyung" dediğimde ise hala bakmazken elimi önünde salladım.
Resmen beni görmüyordu.Ne düşünüyordu bu?
Aklıma Sıga ile konuştuklarımız geldiğinde duraksadım.Belki de onunla birlikte gitmemi düşünüyordu.
Başımı Taehyung'un önüne eğip "Suga ile birlikte değiliz" derken Taehyung gözlerime baktı.
Tam tahmin ettiğim gibi işe yararken "Eve gitmen gerek.Kafeyi kapatıcağız.Hadi kalk" diyerek ayaklandığımda Taehyung'un kolumu çekip,yüzlerimiz arasında sadece bir parmak boşluk bırakmasından dolayı gözlerimi büyüttüm.
Kendimi geri çekerken Taehyung ağzının içinde konuşur şeklinde "Neden o zaman,Nereye gittiniz?" dediğinde gözlerimi kaçırıp "Sadece dostça konuşmamız gereken konular vardı" dedim.
Taehyung başını sallayıp kahkaha atarken "Dostça" diyerek mırıldanmasıyla ayağa kalkıp onunda kalkmasını bekledim.
Başını kaldırıp "He eve diyorsun" derken ayaklanmasıyla yalpalanması bir olduğundan kolunun altına girip onu tuttum.
Başını bana çevirip sırıttığında diğer elimle yüzünü çevirip "Önüne bak" dedim.Ardından kızlara doğru dönüp "Yardım edinde taşıyalım" dediğimde kızlar film izler gibi bizi izlemeyi bırakıp,yanımıza geldiler.
Jisoo ve Chaeyoung bana yardım ederken Lisa sandalyeleri düzeltip peşimizden geldi.
Dışarı çıktığımızda Lisa kapıyı kilitleyip Rosé'yi yanına çektikten sonra,Jisoo'ya bakarak "Aslında bizim bu akşam işimiz var.Sabah kahvaltıda geliriz Jisoo sana" dedi.
Jisoo başını sallayıp,Taehyung'u bana bırakırken "Aslında ben eve gitmiyceğim Jen.Yarın toplaşırız Lisa'nın da dediği gibi.Ama sen istersen bana geçebilirsin şifreyi biliyorsun nasıl olsa" diyerek birlikte uzaklaştıklarında kızlara seslenerek "Ama bir dakika! Beni neden yalnız bırakıyorsunuz!? Yhaa!" bağırdım.
Fakat kızlar umursamadan uzaklaşırken bana bakan Taehyung'a döndüm."Önüne bak sende" dediğimde Taehyung gülerek önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦ University school▪Taennie ❦
أدب الهواة❝Çok istediği,Kore'nin en iyi üniversitesine kazanarak giren Kim Jennie.Bir taraftan okulun en zengin ve en popüler,Bts grubunun üyesi olan Kim Taehyung...❞ 𝐘𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐥𝐞𝐫: 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐢𝐧𝐬𝐨𝐨 𝐣𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞