Son derstten de çıktığım an derin bir nefes verdim.İlk günden bizi bu kadar zorlamalarına bir anlam verememiştim.
Sadece ilk ders biraz okul hakkında konuşup,gerisinde ders anlatmaya başlamışlardı,hatta yarın sözlü bile yapıcaklarını söylemişlerdi.
Kızlar ile bazı derslerimiz ortak bazı derslerimiz ayrıydı.Çünkü ben ingiliz dili ve edebiyatı,Jisoo uluslararası iletişim,Lisa reklamcılık,Chaeyoung ise müzik bölümü okuyordu.
Okuldan çıkmadan önce kızlarla birbirimiz ile buluşucağımızı söylemiştik.Bu yüzden omzumu salondaki cama yaslayarak kollarımı birleştirdim.
Sabah olanlardan sonra Bts ile ilgili herhangi biri ile karşılaşmamış ve görmemiştim.
"Ben geldiiim!" Lisa'nın sesini duyarken ona doğru döndüm.
Yanağıma öpücük kondurup "Nereye daldın öyle dışarlarda" diyerek camdan baktığında "Öyle boş bakıyordum sadece" dedim.
Ardından karşıdaki koridordan gelen Rosé ve Jisoo ikilisini görürken Lisa'yı kollarından tutarak çevirdim.
"Bak geliyor bizimkilerde" dediğimde Lisa başını sallayıp "Gördüm" diyerek cevap verdi.
Jisoo ve Rosé ikilisi yanımıza geldiklerinde Jisoo "Hadi çıkalım" dedi.
Ona başımı sallarken sırtımdaki çantamı düzelttim.Tam adım attığım anda başım bir bedene çarparken kafamı kaldırdım.
Gördüğüm yüz ile gülümsemem genişlerken kollarını açmasıyla ona sarıldım.
Ayrılırken saçlarımı karıştırdığında da tekrar gülümsedim.
Jisoo beni dürtüp kulağıma doğru "Şey acaba bu beyfendi kim,Jennie?" dediğinde kızlara doğru döndüm.
Yuta'yı göstererek "Tanıştırıyım kızlar,kendisi annemin arkadaşının oğlu Yuta.Çocukken birlikte hep oyunlar oynardık ama sonra Amerika'ya taşındılar.Bir süre iletişim halindeydik aslında,sonrasında dersler falan derken koparmışız bağı.Sanırım 6 aydır konuşmuyoruz" dedikten sonra kızları göstererek "Yuta bunlarda yakın arkadaşlarım Jisoo,Lisa ve Rosé" dedim.
Yuta ve kızlar tek tek memnun olduklarını dile getirirken Yuta'ya seslenip "Ne zaman döndünüz siz ?" dedim.
Yuta gülümseyip "Hafta sonu döndük güzelim.Ben annenle konuştum aslında aynı okulda olduğumuzu öğrenince sürpriz yapıp söylemek istemedim sana" dediğinde başımı sallayıp "İyi yapmışsın güzel sürpriz oldu,gerçekten" dedim.
Jisoo,Yuta'ya "Sende 1.sınıf mısın yani bizimle yaşıt?" dediğinde Yuta ensesini kaşıyıp "Aslında 3.sınıf olmam gerek,fakat 2 sene okumayıp boş boş gezindim.Bu yüzden 1.sınıfım" dediğinde Jisoo ve kızlar anladığını belirterek başlarını salladılar.
Ardından hep birlikte çıkış kapısına doğru ilerledik..
Bahçeye çıktığımız sırada karşı duvarda gördüğüm 7'li ile yanımda ki Rosé'yi dürttüm.
Rosé kafasını kaldırıp bana anlamamış şekilde baktığında ise gözümle karşıyı gösterdim.
O sırada Taehyung ile göz göze gelmemle hemen gözlerimi yere doğru çektim.
Jisoo ve Lisa da farketmiş olucak ki, Jisoo "Arka kapıdan mı çıksak biz?" dedi.
Rosé "Niye ya ? Biz bir şey yapmadık ki.Ne var kapıda ki duvara yaslandılarsa bizi bekliyor değiller sonuçta." diyerek cevap verdiğinde diğer yanımdaki Yuta "Bir sorun mu var kızlar?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦ University school▪Taennie ❦
Fanfic❝Çok istediği,Kore'nin en iyi üniversitesine kazanarak giren Kim Jennie.Bir taraftan okulun en zengin ve en popüler,Bts grubunun üyesi olan Kim Taehyung...❞ 𝐘𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐥𝐞𝐫: 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐢𝐧𝐬𝐨𝐨 𝐣𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞