Omzumda hissettiğim Namjoon'un kolu ve "Sakin ol,biz götürürüz.Revire götürelim hatta" demesi ile başımı olumsuz anlamda salladım.
"Olmaz,olmaz yanlış bir şey yapabiliriz" derken Suga "Tamam oğlum arıyorum ben" dedi.Jisoo,Lisa ve Rosé, Jennie'yi tutarken Jisoo'nun "Neden uyanmıyor" demesiyle kollarımda ki Jennie'ye sıkıca sarıldım.
Gözümden yaşlar akarken kulağına fısıldayarak "Nolur korkutma beni,aç gözlerini güzelim" dedim.
Etraftaki herkes bize bakıp söylenirken Suga'nın "Açın şu etrafı! Tiyatro mu seyrediyorsunuz!" demesiyle birazda olsa dağılırlarken duyduğum siren sesleri ile Jennie'yi kucağıma alıp alnına öpücük kondurdum.
Diğerleri peşimden gelirken dışarı çıktım.Jhope ne olduğunu soran hocalara açıklama yaparken ambulans görevlilerinin indirdiği sedyeye Jennie'yi yatırdım.
Görevlilere bakıp "Bende geliceğim" dediğimde birinin "Peki sorun yok" demesiyle başımı salladım.
Jennie ile bindiğim sırada omzumu tutup "Biz kızlarla arkadan geliyoruz" diyen Jungkook'a "Tamam" dedim ve Jennie ile ambulansa bindim...
▪
Hastaneye vardığımızda Jennie'yi bir odaya alırlarken sırtımı duvara yaslayıp yere çöktüm.
Yumruğumu sıkıp başımı eğdiğim sırada gelen bizimkiler ile başımı tekrar kaldırdım.
Rosé "Nerede Jennie? Nerede? İyi mi o?Taehyung bir şey söylesene niye susuyorsun!" derken ayağa kalktım.Jimin onu tutup sakinleştirmeye çalışırken dolu gözlerimle "İçeride kontrol ediyorlar,bilmiyorum" dedim.
Jisoo bana doğru bir adım atıp gözlerime bakarken "Bir şey var.Bilmediğimiz bir şey var.Şu haline bak! Titriyorsun resmen Taehyung.Evet endişelenmen normal ama bu kadarıda fazla.Dün Jennie ile hastaneden çıktığınızdan beri,fazla endişelisin." dediğinde yutkundum.Lisa yakamı tutup "Söyle! Noldu Jennie'ye! Söylesene!!" dedi.
Jungkook onu tutarken "Tamam güzelim sakin ol" dediği sıra Lisa "Nasıl sakin olıyım?Gözümüzün içine baka baka bizden bir şey saklıyor.Arkadaşımızın içeride neyi var bilmiyoruz!Taehyung onun sevgilisiyse bizde onun kardeşiyiz!" dediğinde sesimi yükseltip"Jennie kanser ve 1 ayı kaldı diye nasıl söyleyebilirim Tanrı aşkına!" dedim.
Jisoo sendeleyip "Ne?" dediğinde ağzımdan kaçan cümleyi yeni farkedip elimle alnıma vurdum.
Herkes bana boş boş bakarken "Yani şöyle, yaşıycak.Kesinlikle yaşıycak buna izin vermiyceğim"dediğimde Lisa titreyerek "Ne di-diyorsun sen?" dedi.
Rosé,Jimin'in kollarında çoktan hıçkırarak ağlamaya başlamıştı.Jisoo şoka girmiş olucakki Jin ona ne kadar seslenirse seslensin duymuyordu.Bizimkiler de aynı şekilde ne tepki vericeklerini şaşırmışlardı.
O sırada içeriden çıkan hemşire ile hemşireye doğru dönüp "İyi mi?" dediğimde hemşire "Merak etmeyin endişelenicek bir şey yok.Kendine geldi arkadaşınız.Gerisini doktor bey açıklar size" dedi.
Başımı sallayıp hızla içeri girdiğimde diğerleride benimle birlikte içeri girdiler.
Doktor "Sakin olun,sakin" dediği sırada yatakta serum takılı bir şekilde yatan Jennie'nin yanına gelip saçlarını okşayarak öpücük kondurdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦ University school▪Taennie ❦
Fanfic❝Çok istediği,Kore'nin en iyi üniversitesine kazanarak giren Kim Jennie.Bir taraftan okulun en zengin ve en popüler,Bts grubunun üyesi olan Kim Taehyung...❞ 𝐘𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐥𝐞𝐫: 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐢𝐧𝐬𝐨𝐨 𝐣𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞