Final

3.3K 173 221
                                    

3,5 yıl sonra...

Koluma giren Jisoo'ya doğru dönerek gülümsedim."Jen biz mezun oluyoruz farkında mısın?" dediğinde ona başımı salladım.

Diğer tarafımda ki Rosé "Şaka gibi zaman ne kadar hızlı geçti" derken Lisa dolmuş gözlerini ağlamamak için kırpıştırıyordu.

Kollarımı ona dolayıp "Ağlama ya kıyamam sana" derken Lisa kollarımı okşayarak "Ağlamıyorum,tamam tamam iyiyim.Bir an duygusallaştım" dedi.

Yanağına öpücük kondururken dış kapıdan gelen Taehyung ve diğerleri ile kızlara dönüp "Bizimkiler geldi" dedim.

Kızlar da gördükten sonra onlara doğru yürüyüp yanlarına gittiğimizde Taehyung'un beni kolunun altına almasına ve saçlarıma öpücük kondurmasına gülümsedim.

Jisoo "Neden geldiniz siz?" derken Jin kaşlarını çatıp "Ne demek neden geldiniz? Sevgililerimiz okullarından mezun oldu.Hep birlikte bir yemek yiyip kutlamayalım mı?" dedi.

Jisoo "Biz kız kıza yemeyi planlıyorduk ama neyse" derken Jungkook "Kız kıza sonra yersiniz" dedi.

Rosé "Ee Suga,Rm,Jhope nerede?" dediğinde Jimin "Onlar ayrı geçicekler mekana güzelim" dedi.

Taehyung bana bakıp "Kaldı mı iş? Çıkalım mı?" derken ona başımı olumsuz anlamda salladım."Yok hayır bitti her şey.Dağılıyorduk biz de zaten" dediğimde Taehyung "O halde gidelim" dedi.

Hep birlikte onu onaylarken arabaya bindik.Arabayı Taehyung kullanırken yanına Jungkook oturmuştu.Bizde arkaya otururken başımı geriye doğru yasladım ve Aklıma gelen anılar gülümsedim.

Taehyung ile okulun ilk günü kavga etmiştik.Kim derdi ki o kavgaların bir aşka dönüşüceğini ve o adamın hayatım da büyük bir yer kaplayacağını...

Bu arada Taehyung mezun olduktan sonra şirketin başına tamamen geçmişti.Üstelik şirketi büyütüp yurtdışına kadar açılmıştı.Jungkook'ta aynı şekilde babası ile beraber oyun yapımı şirketini yönetiyordu.
Kore de ve birçok dünya da oynanan oyunların yapımcısı olmuştu.

Jin bir yandan tasarım şirketin de babasına yardım ederken bir yandan oyunculuk seçmelerine katılıp oyunculuk yapıyordu.

Jisoo da onun izinden gidip oyunculuk sektörüne açılmayı planlıyordu.Jimin de şirket ile uğraşırken Kore'nin en büyük dans stüdyosunu kurmuştu ve bazen dans hocalığı da yapıyordu.Rm,Suga ve Jhope üçlüsü ise kore hiphop sektörüne atılmışlardı.

Şimdilik babalarının şirketleri ile ilgilenmeyip kendi kurdukları Hiphop şirketi ile ilgilenip sanatçı yetiştiriyorlardı.Ayrıca kendileri de Kore'nin en iyi rapçileri unvanını almışlardı.

Kızlarla ise ne yapacağımıza henüz çok karar verememiştik ama dediğim gibi Jisoo oyunculuk sektörüne girmeyi kesinlikle istiyordu.

Lisa zaten bu süreçte Jimin'e yardım edip dans hocalığı yapıyordu.Kendi çekip yüklediği dans kesitleri bile vardı.

Rosé okuduğu bölümü yani müziği yapacaktı.Bir süredir şarkı üzerinde çalışıyordu.

Ben ise henüz ne yapacağımı seçebilmiş durumda değildim.Birkaç hafta önce kendi bölümüm yani dil ile alakalı Amerika'da ki büyük bir şirketten teklif gelmişti.Bunu bizimkilere de anlatmıştım.Henüz geri dönüş yapmasam da kabul etmeyi düşünmüyordum.

Taehyung onun şirketinde yerimin hazır olduğunu ne zaman istersem çalışabileceğimi söylerken Rm,Jhope ve Suga ise beni rap konusunda ikna etmeye çalışıyorlardı.Daha önce onlarla kendi aramızda eğlencesine rap atışması yapmıştık.

❦ University school▪Taennie ❦ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin