Jisoo ağlayarak Jin'e doğru döndü."Açmıyor işte telefonunu" derken Suga sesini yükseltip "Ya bi sakin olun!Hepiniz ağlıyorsunuz,böyle ne yardımımız dokunucak" dediğinde Rm "Haklı,Yeri Taehyung nereye gitti tam olarak?" dedi.
Yeri "Bilmiyorum,telefonuna bir mesaj geldi ve hızla okuldan çıktı" derken,Jimin "Jennie'nin yerini öğrenmiş olabilir.Acale etsek iyi olur" dedi.
Herkes başını sallarken Lisa "Napıcağız o zaman?" dediğinde Jhope telefonunu çıkarıp aramaya girerken "Bende o iş" dedi.
Ardından telefonda ki kişiye "Sana vericeğim numaranın yerini tespit edebilir misin?" dediğinde karşıda ki ses "Bir sorun mu var kuzen?" derken,Jhope cevap verip "Evet var,arkadaşımız kaçırıldı.Önce bize numaranın yerini tespit edip söylemeni istiyorum.Destekte gönderirsin arkadan birde nolur nolmaz ambulans" dedi.
Rosé panikle "Ambu-bulans mı? Ne-neden? Jennie iyidir,bir şey olmamıştır ona.Olmaz ki" derken Jimin kollarından tutup onu sarstı ve "Bebeğim kendine gelir misin lütfen? Önlem için,tabiki bir şey olmadı ona" dedi.
Rosé kendine gelmeye çalışıp ona sarıldığında da başını okşadı,sevgilisinin.
Jhope ise telefonunu kapatıp onlara döndü."Gidelim hadi" dediğinde Jin "Bir dakika,kızlar gelmesin" dedi.Jimin ve Jungkook'ta onu onaylarken Lisa "Arkanızdan takip etmemizi istemiyorsanız,sizle geliceğiz" dediğinde Jungkook "Ama güzelim" dedi.
Jisoo "Aması yok Jungkook" derken,Rm "Tamam bırakın gelsinler,bunu tartışıcak vaktimiz yok" dediğinde Jimin,Jungkook ve Jin üçlüsü kabul etmek zorunda kaldılar.
Jimin "Durumun ne olucağını bilmiyoruz,o yüzden hiçbiriniz sözümüzden çıkmıycak tamam mı?" dediğinde kızlar başını sallarken,Yeri "Ben de gelebilir miyim?" dedi.
Jhope"Tabiki gelebilirsin sana yerimiz yok değil" derken hep birlikte çıkıp siyah minibüslerine binerek,Jennie'nin telefonunun gösterdiği konuma sürdüler...
▪
Jennie başını yerden kaldırıp etrafında ki adamlara baktı.Biri ile göz göze geldiğinde Jennie gözünü kaçırırken,Jennie'nin yanına geldi.
Elini saçlarına götürürken Jennie başını çekti."Bu halde olabilmek için fazla güzelsin dimi?" dediğinde Jennie gözlerini devirdi.
Deponun diğer ucundan onu buraya getiren asıl kişi gelirken "Uzaklaş kızdan,kız benim" dediğinde Jennie kaşlarını çatıp sinirli bir şekilde ona baktı.
"Ne bakıyorsun öyle? Bir şey mi diyicektin?" diyerek eğilerek Jennie'nin ağzındaki bantı çekip Jennie'nin önünde çömeldi.
Jennie ona bakıp sesini yükselterek "Senin falan değilim ben.Senin gerçekten sorunların var,tedavi olsan iyi edersin!" derken gözlerinin dudaklarında olduğunu farketti.
Elini Jennie'nin çenesine koyup yaklaştığında,Jennie öpüceğini anlayarak kaşlarını çatıp suratına tükürdü.
Jennie'nin bu hareketine karşılık geri çekilip koluyla suratını silerken tekrar Jennie'ye doğru döndü.
Elinin tersiyle sert bir şekilde Jennie'ye vurduğunda,Jennie tekrar başını kaldırıp ona bakarak gülümsedi.
"Manyak mısın kızım!? Ne gülüyorsun?" dediğinde Jennie başını sallayıp "Üzülüyorum sana,yazık" derken "Kendine üzül sen yada sevgiline yapıcaklarıma üzül" dedi,adam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦ University school▪Taennie ❦
Fanfic❝Çok istediği,Kore'nin en iyi üniversitesine kazanarak giren Kim Jennie.Bir taraftan okulun en zengin ve en popüler,Bts grubunun üyesi olan Kim Taehyung...❞ 𝐘𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐥𝐞𝐫: 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐢𝐧𝐬𝐨𝐨 𝐣𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞