"Yani Taehyung seni ittiğinde dizlerinin üzerine düştüğünü gördüm" dediğinde başımı sallayıp bileğimi onun elinden çektim."İyiyim,teşekkür ederim" derken gözlerini dizlerime indirip,bakmasıyla elimdeki tepsiyle dizlerimi kapattım.
"Kızarmışlar krem sürseydin keşke" dediğinde gülümseyip kızlara önünüze dönün bakışı attım.
Bakışımı görmeleriyle başlarını sallayıp önlerine dönerlerken,Rosé "Şey burada olduğumuzu nerden biliyordunuz?" diyerek ortamı değiştirdiğinde,Suga ile aramızda dönen bakışmaya son verip yanlarına oturdum.
Jungkook ona cevap verip "Belki inanmıycaksınız ama aslında bilmiyorduk burdan geçiyorduk ve bir şeyler içmek istedik.Tesadüfen sizin burda çalıştığınızı öğrenmiş olduk" dedi.
Jimin"Neyse ne, zaten adlarımızı biliyoruz ama resmi bir tanışmaya nedersiniz?" diyerek elini ortaya uzatmasıyla eli havada kalırken,ben tutup indirdim.
"Elbette tanışmak isteriz.Siz Taehyung gibi görünmüyorsunuz.Fakat aranıza hiçbirinin alınmadığı,yani kimseyle arkadaşlık kurmadığınız söylendi" dediğimde Jisoo başını sallayıp "Evet neden bizimle tanışmak istiyorsunuz ki?" derken Lisa da "Hem zaten sizin tehlikeli olduğunuzu söylediler bize" dedi.
Cevap beklercesine onlara bakarken birbirlerine bakıp kahkaha attılar.
Jimin "Başka ne duydunuz hakkımızda? Tek gecelik ilişkiler falan?" derken tekrar kahkaha atmalarıyla kızlarla birbirimize baktık.
Rosé başını sallayıp "Evet bu da var" dediğinde Jin yüzünü ekşitti ve "Neden sevmediğimiz kadınlarla birlikte olalım?Prensibimize ters" dedi.
Jungkook ise "Ayrıca kusura bakmayın ama iğrençtte.Tehlikeli değiliz ama aramıza birini almamamız doğru.Bunun sebebi herkesin bize hayran olması ve çıkarlar için yakınlaşmak istemesi Fakat siz farklısınız.Peşimizden koşmayan,bizden korkmayan,bize hayran olmayan ve bize karşı gelen tek kızlar hatta nadir insanlarsınız" dediğinde Lisa ona cevap verip "Aslında haklı gibi duruyorsunuz.Bir de kötü birine benzemiyorsunuz" derken gözlerimi devirip "Taehyung hariç birde şu Rm de pek kibar yaklaştı diyemeyiz bize" dedim.
Jimin "Sadece sizin de bize türlü bahanelerle yaklaşmaya çalışan kızlar olduğunuzu düşündük.Rm de bu yüzden böyle yaklaştı.Taehyung ise pek dost canlısı sayılmaz.Ama gerçekten iyi biri,yaşadıkları o şekilde olmaya itti" dediğinde "Hıı nedemezsin evet,kesin öyledir" dedim.
Jisoo "Ne yaşadı ki?" dediğinde Jin cevap verip "Çok üzgünüm güzelim bu Tae'nin özeli" dedi.Jisoo ise karşılık olarak anladığını belirterek başını salladı.
Suga ayaklanıp "Her neyse kalkalım artık beyler.Tanıştık işte,kızları rahatsız etmeyelim" demesiyle diğerleri de ayaklanırken kızlarla beraber ayağa kalktık.
Rosé "Memnun olduk gerçekten" derken Lisa "Şey okulda tanışmamış gibi davransak olmaz mı? Fanlarınız tarafından öldürülmek istemeyiz" dediğinde Jungkook gülerek "Merak etme güzelim o bizde" dedi.
Jin de "Sizde şu sırlarımızı saklasanız güzel olur,böyle anılmak bizim için daha rahat.Anlarsınız ya" diyerek Jisoo'ya göz kırptığında Jisoo gülümseyip elini tamamdır şeklinde işareti yaptı.
Kafeden çıktıkları sırada etrafı toparlamak masaya doğru için döndüm.
Lisa "Tanrım Jungkook bana güzelim dedi.Yakından bakınca yakışıklılarmış eveeet" dediğinde Rosé "Yuh artık Lisa daha sabah dövicektin hepsini" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❦ University school▪Taennie ❦
Fanfic❝Çok istediği,Kore'nin en iyi üniversitesine kazanarak giren Kim Jennie.Bir taraftan okulun en zengin ve en popüler,Bts grubunun üyesi olan Kim Taehyung...❞ 𝐘𝐚𝐧 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐥𝐞𝐫: 𝐥𝐢𝐬𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐣𝐢𝐧𝐬𝐨𝐨 𝐣𝐢𝐫𝐨𝐬𝐞