Elisabeth:
Slyšela jsem že zdola hluk jakoby někdo házel s talířemi a skleničkami o zem.
Chtěla jsem jít dolů, ale nebudu lhát měla jsem nahnáno. Může tam být klidně i někdo jinej než Daniel.
Spíš jsem přemýšlela co budu dělat uhhhhh jaká nuda. Chtěla bych se jít proběhnout hmmmm že bych za ním přeci jen šla.Šla jsem po schodech dolů a uviděla jsem Dana jak mlátí talíři a skleničkami do stolu a ty se vždy roztříštily.
,,Co to děláš?" Neměla jsem v plánu křičet, ale na mou smůlu to taky vyznělo.
,,Jak si můžeš dovolit křičet na mne"
Taky začal křičet ,,jsem tvůj druh a alfa nemáš postavení na mě křičet takže jestli nechceš abych ti něco udělala zmiz" přemýšlela jsem co ho asi tak moc rozhněvalo.
,,Dane jen jsem se tě chtěla zeptat jestli bych se nemohla jít proběhnout klidně i s tebou nebo s kýmkoliv a nemusíš na mě hned začít křičet jako bych ti něco udělala"
Tím jsem ho naštvala ještě víc.
,,To jsi posrala Bello"
Rozešel se ke mně a já chtěla couvat ale nebylo kam. Vzal mě pod zadkem a vyzvedl na kuchyňskou linku. ,, Dane to nejsi říkal jsi že mi neublížíš"
,,Taky že ne ještě si tě nevezmu teď ne ale ty mi teď uděláš dobře"
Vykulila jsem oči ,, děláš si prdel‽"
,, No to fakt nedělám"
Klekni si. Začala jsem brečet . Zatlačil mi na hlavu dolů abych si klekla a já tak udělala. Nechtěla jsem to dělat. Začal si rozepínat pásek u kalhot a poté je sundal ani s boxerkama.
Nemohla jsem se na to ani podívat. Červená barva se mi hrnula do tváří.
,,Prosím nedělej to"
,,Neptal jsem se tě!"
Vůbec jsem nevěděla kde jeden hodný a pozorný Daniel, který říkal že by mi nikdy neublížil.
Vzala jsem jeho péro do ruky a začala pumpovat. Sklonila jsem se k němu a jazykem mu olízla špičku penisu a dala si ho do pusy. Chytl mě za vlasy a sám si určoval tempo, brečela jsem tak hodně až jsem s e začala dusit vzlyky a jeho penisu v mé puse.
Líbilo se mu to ale mě vůbec ,, Bello dívej se mi do očí" řekl trhaně mezi vzdechy. Já se mu ale do očí odmítala podívat byla to zrůda.
Chytl mě ještě silněji za vlasy a zatahal až jsem zaskuhrkala ,,dělej!"
Podíval jsem se mu do očí a byla si jistá že v nich byla vidět nenávist a odpor. Začal ještě víc vzdychat až mu zaškubalo v penise a jeho poleva se mi přímo nalila do pusy ,,spolkni to!"
Chytl mě pod krkem ,,dělej!"
Jinou možnost jsem neměla.
Pustil mě a já spadla na zem a začala nekontrolovaně hysterický brečet.
Odešel.
Tohle mu nikdy neodpustím NIKDY!XOXO
ČTEŠ
!Nikdy!
RomantikBelle je 16 let a přistěhovala se do malého městečka, aby začala od začátku. Je totiž vlk. . . . Lidé ve městě se báli chodit do velkého tmavého lesa. Říkalo se že tam je smečka, která zabíjí na potkání. . . . ,,Vím že se mě bojíš" chvíli nic neříka...