22. část

858 46 5
                                    

ELISABETH:

Nastal večer a já se přesunula do koupelny kde jsem se měla v plánu umýt a potom rychlé jít do postele než příjde Dan.

Vyčistila jsem si zuby a vlasy jsem si zapletla do copu.

Rychle jsem zalítla pod peřinu a snažila se co nejdřív usnout, ale marně.

Slyšela jsem kroky, které vedly do ložnice. Dveře se pomalu otevřely a dotyčný vstoupil.

,,Vím že nespíš Elisabeth"
Já ale stále držela oči zavřené. Cítila jsem jak si čupá ke kraji posteli.
,,Otevři oči" řekl to s prosbou v hlase.

,,Jsem strašně unavená nech mě spát prosím"
,,Víš že lhát se nemá za to svými druhovy vubec. Za tím co tu mluvíš lež já slyším tvoje srdce které tluče jako o závod.

,,Neboj se a přijmi to" on to asi nikdy nepochopí. Je sice pravda že ho mám ráda a možná ho i miluju ale to není důvod s ním hned mít sex.

,,Miluješ mě?" Udělal ten svůj nechápavý výraz.
,, Říkám ti to pořád. Ano miluju tě"
,,A to je důvod hned se mnou mít sex? Já myslela, že pochopíš, že ještě nejsem zcela přípravená" nechápe jak se cítím.

,,Já to chápu ale musíš prostě vědět že se to musí stát teď. Je to důležité, tím že budeme mít sex bude naše spojení dokončené a budeme navždy spolu"

jenže co když s tebou být už nechci. Řekla jsem si pro sebe. Musela jsem to udělat.

,, Já vím" políbil mě na rty a já s nimi lehce pohnula.
Začal mi rozepínat knoflíky u mé košilky kterou poté ze mě strhnul a ja jsem ležela úplně nahá.

Jak se z takové chvilky může dít teď toto?

Měl výhled na moje celé tělo. Doslova jsem viděla jak moje tělo hltal.

,,Jsi tak krásná"
,,Slib mi že budeš opatrný" jen kývl na souhlas.

Lehnul si nade mě a začal si sundávat triko, které odhodil na zem.
Začal mi hníst jedno prso v ruce a to druhé laskal jazykem.

Když už ho moje prsa omrzely tak si začal rozepínat kalhoty.
Zavřela jsem oči, protože jsem se už fakt bála.

Svůj penis položil na můj podbříšek.
,,Budu opatrný, ale otevři ty svoje očka. Jeho hlas se chvěl chtíčem.

Otevřela jsem oči a teprve až pak si vzal svůj penis do rukou a zapumpoval s ním.
Přejel mi po vchodu a já lehce zasténala. Usmál se.
Pronikl do mě a já zaskučela bolestí.
,,Bolí to" kuňkla jsem.
,,Bude to bolet jen chvilku potom si to jen užiješ"
Chtěla jsem se vyprostit z jeho objetí ale on si mě vždy stáhl zase zpátky.
,,Buď v klidu užiješ si to jen mi věř"

Začal se pomalu pohybovat a bolest zesláblá.
Po chvíli se bolest proměnila v Rozkoš a je začala vzdychat.

,,To je ono lásko"  nic jsem mu na to neřekla a on dál přirážek.

Začala jsem cítit zvláštní pocit, který jsem já neznala.

Rozkoš mnou celá projela a já vykřikla jeho jméno a hned se udělal taky.

Ležel na mé holé hrudi a oddychoval.
,,Rozdrtíš mě"
Sesunul se z mé hrudi na bok a přitáhl si mě do objetí kde jsme oba usnuly.

TAKŽE ELISABETH TO UŽ MÁ ZA SEBOU. JAKEJ NÁZOR MÁTE NA TO ŽE SE BELLA VYSPALA S DANIELEM.
A KDE JE NIKOLAS?

XOXO.


!Nikdy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat