18. část

855 46 7
                                    

ELISABETH:

Dnes je svatba. Nespala jsem celej večer, protože jsem že zdola slyšela jak tam furt někdo mluví a hlavně jsem přemýšlela.

Vzpomněla jsem si co říkal Daniel ,,vezmu si tě ani když nebudeš chtít" Byl by mi schopnej ublížit?

Doufala jsem že Nikolas něco hodně rychle vymyslí, protože už nezbývalo hodně času.

Na stojanu už byly přichystané svatební šaty, byly nádherné akorát by jsem si je chtěla vzít na svatbu někoho koho miluju a ne kterej mě nutí si ho vzít.

Belliny šaty👇👇

Belliny šaty👇👇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

DANIEL:

Jsem strašně natěšený že se dnes budu ženit. Nesmí se nic zkazit. Musí z být dokonalé jako ona sama.
Vím že to bude těžký, ale ona si musí zvyknout.
Dnes se nejvíc těším na svatební noc. Jenom si to představím a obsype mě husí kůže.

,,Lukáši je všechno připraveno?"
,,Všechno je připraveno Alfo"
,,Ehm Alfo víte že tu bude ani váš bratr Nikolas?"
Tak tohle mě zarazilo co tu chce.
Šel jsem mu ihned zavolat.
Telefon furt vyzváněl až potřetí to zvedl.
,,Nikolasi co tu budeš jako kurva dělat"
,,Bratříčku to není tvoje věc hlavně tam nejdu kvůli tobě ale kvůli Belle jako opora" a típl to.
Belly se ani nedotkne to si sám pohlídám.

ELISABETH:

Vzala jsem dopis co byl na stole a otevřela ho.

Milá Elisabeth

Vem si na sebe tyhle šaty co jsem ti přinesl už teď vím že v nich budeš vypadat nádherně. Obleč si je a přijdu dolů. Svatba bude začínat v 13:30.
Doufám že mi odpustíš to co se stalo včera.

Se vší láskou Daniel.

Debil.
Je to totální kretén.

Kouknu se na hodiny je 13:10.
Obléknu si šaty a natočím si vlasy.

Scházím dolů kde na mě čeká Daniel.
,,Jsi nádherná Bell" nedívám se mu do očí mám jen sklopenou hlavu. Chytl mě za ruku ale já rychle cukla.
,,Prosím nešahej na mě. Stačí mi že s tebou budu celej život" vzlykla jsem.
 
TAK DALŠÍ ČÁST JE NA SVĚTĚ.

XOXO.

!Nikdy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat