6. čast

1.4K 53 4
                                    

ELISABETH:

otevřela jsem oči a přemýšlela jak jsem se vůbec dostala do postele, protože jsem si nic nepamatovala.
Vedle mě stále ležel Daniel.
Vypadal tak roztomilé když spal.
Jžš co to mele za sračky unesl tě.
Jedno oko otevřel ,,to jsem tak krásnej když se na mě díváš ani když spím" zasmál se tím jeho chraplákem.
,,Egoisto" šla jsem ke skříni a vzala si legíny a crop top. Radši jsem si to vzala do koupelny kdyby náhodou se mě pokusil očumovat což by na stopro  udělal.
Cítila jsem se jinak už jsem k němu neměla takovej odpor jako předtím, ale stejně uvnitř bylo něco co ho nenávidělo.
Vešla jsem do koupelny a koukal se na sebe do zrcadla. Nebudu lhát lekla jsem se sama sebe. Vypadala jsem jako smrtka. Převlékla se a vyčistila si zuby. Prolítla jsem všechny šuplíky abych našla nějakej make-up, ale prostě tady nic nebylo. Šla jsem dolů a cítila míchané vajíčka mňam.
Viděla jsem jak Daniel stojí u sporáku a míchá míchaný vajíčka.
,,Máš dneska pozorovací den nebo co?"
Uchechtla jsem se
,, Na tebe určitě ne"
,,Dneska se seznamiš se smečkou jsi jejich luna takže tě musí znát"
Povzdechla jsem si.
,,Potom se můžeme jít proběhnou"
Usmála jsem se
,,To zní lip''
.
.
.
.

Dojedly jsme a já umývala nádobí a on uklízel. Přišel mi teď fajn nebo tak protivnej, ale to se může každou chvilku změnit.
,,Pojď ukážu tě smečce"
Šla jsem za ním a začala jsem být nervózní co si o mě budou myslet.
Otevřel vchodové dveře a před domem stali úplně všichni.
Začal mluvit Daniel.
,,Chtěl bych vám představit vaší Lunu"
Všichni přeměřili svůj pohled na mě a já ještě víc znervózněla"
,,Jmenuju se Elisabeth"
,,Bella je tu teprv pár dní tak ji dejte čas ať si na to tady zvykne. To je vše co jsem vám chtěl říct můžete jít"
Všichni pomalu odcházeli kromě jedné holky. Vypadala sympaticky. Přišla jsem za ní ,,ahoj jmenuju se Elisabeth jak už víš ale klidně mi můžeš říkat Bello" přikývla ,,já se jmenuje Emily".
,,Potřebuješ něco Emily že tu tak sama stojíš?"
,,Neee ne vůbec ne jen jsem se chtěla seznámit a zjistit jaká jsi"
,,Aaaa co aji zjistila"
Zasmála se a já s ní
,,Že jsi strašně fajn"
,,Bello pojď dovnitř" řekl Daniel
,, Už budu muset jít ještě se uvidíme Emily"
Šla jsem dovnitř za Danielem ,,vidím že už jsi si někoho našla"
,,Jojo je milá"
,, Teď ale k věci Bello" ehm přišel mi trochu nervózní ,,víš co je hlavním úkolem Luny/družky"
,,Nevim co to je?"
,,Je mi to blbí říkat ti to tak brzo, ale bude lepší když to budeš vědět"
Přikývla jsem na znamení, aby pokračoval.
,, Hlavním úkolem je aby jsi porodila potomky já vím je to strašně brzo ti to říkat, ale přišlo mi dobrý ti to říct"
Neměla jsme co říct. Kdyť je mi teprve 16 a ještě jsem s nikým nespala a on už po mě chce děti?
Tohle je peklo.
,,Nevim co ti na to mám říct Danieli. Je mi teprve 16 a ty už po mě chceš děti"
Samozřejmě že jsem mu neřekla o tom že jsem s nikým nikdy nespala, protože by se mi určitě vysmál.
,,Neřekl jsme že teď ale jednou k tomu stejně dojde a ty na to musíš byt připravena" začervenala jsem se.
,,Nejlepší by bylo aby jsi o své panenství přišla dnes"
Zarazil mě že to ví nebudu lhát ale trochu mě to i vyděsilo.
,,Ehm- eh ja-jak to víš?"
,,Něco málo jsem si o tobě zjistil"
Poškrabal se na krku a já vědela že to bylo z nervozity jak na to budu reagovat.
,, Ah-aha" usmála jsem se na na něj se špetkou nervozity.
,, Joo a Danieli ehm co se stalo včera nic si nepamatuju"
,,No ani já po pravdě nevim. Byl jsem dole a uslyšel jsem bouchnutí jako by něco spadlo a ty jsi ležela na zemi a ušla jsi"
,,Asi toho bylo moc na mě moc"
,, Připrav se na dnešek princezno"
Hlasitě jsem polkla a on se usmál.

CO SE STANE V DALŠÍM DÍLE. NECHÁ TO BELLA JEN TAK A NEBO NĚCO UDĚLÁ.

XOXO.

!Nikdy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat