2. čast

1.7K 68 4
                                    

Crrrrrrrrrr.
Dneska je škola.
Vstala jsem a šla rovno ke skříni kde jsem vyhrabala nějaké oblečení.
Zakručelo mi v břiše tak jsem usoudila že se půjdu najíst.
Mamka s taťkou byli už v práci tak jsem byla zase doma sama.

Najedla jsem se a vyšla z domu na autobus.

VE ŠKOLE

Vejdu do budovy mučení a jdu rovnou do ředitelny.
Zaklepu na dveře a ozve se ,,dále".
,,Dobrý den" ,,vy budete šlečna Elisabeth Evensnová" ,,ano".
,,Tak tady máte učebnice a já vás zavedu do vaší třídy"
Šli jsme dlouhou chodbou až jsme nakonec zastavili u dveří a já malém vrazila do ředitele mučírny.
Zaklepal na dveře a vešli jsme do třídy . Všechny pohledy se stočili na mě. Ředitel něco pošeptal učitelce a odešel.
,,Máme tu novou žákyni tak nám řekni něco o sobě" povzdechla jsem si ,, Jmenuju se Elisabeth Evensnová je mi 16 a ráda čtu".
,,Tak si můžeš jít sednout třeba k Áje"
Sedla jsem si k ní ,,ahoj jsem Aja to už asi víš" ,,moc mě těší".
Pak už jsme jenom poslouchala učitelku.
.
.
.
Po škole...

Po škole jdu domů a přemýšlím jestli mám jít znovu do toho lesa.
Co když mě ale tonto krat chytí.
Neeeeee nechytí, když mě nechytil předtím tak mě nechytí ani teď. Řekla jsem si.
Přijdu domů odložit si tašku a nápojů se a hned vyrážím do lesa.

Vejdu do lesa ale ovane mě divný pocit jakoby mě někdo sledoval.
Dívam se okolo sebe ale nikoho nevidím.
Začnu se měnit a rozběhnu se do víc hlubokého místa lesa.
To ale nebyl dobrý nápad protože jsem se po chvilce ztratila. Zpomalím
a uvidím celou smečku vlků která se na mě dívá pohledem ,kdo jsi,
Rozběhnu se ale hned se zase zastavím, protože přede mnou stojí ten velký černý vlk. Začnu se třepat a mít strach. ,,Přeměň se" ale já nic. Spíš přemýšlím jak se odtud dostat. On to ale zjistí a řekne své smečce aby.me obklíčili. Kouknu se kolem sebe a už vím že nemám šanci utéct ,,přemeň se nebudu to říkat po třetí!"
Začnu se měnit a už stojím před ním v lidské podobě. Taky se přemění a řeknu vám že stojí přede mnou kluk nebo spíš muž kolem 20. ,,Co jsi tu chtěla'' ,,byla jsem se proběhnout" odmlčela jsem se ,, jsem tu nová nevěděla jsem to".
Přiblíží se ke mě a já ucouvnu ale ještě než ucouvnu tak nasaje můj pach a začne se přibližovat. A já couvat až se přiblíží až úplně ke mě ,, půjdeš se mnou" ,,NE!". ,, Když to nejde po dobrým tak po zlým. Hodil si mě přes  rameno a já začala křičet ,,POMOOC"
Najednou jsem ucítila jehlu a jak do mě vpouští nějakou tekutinu a já pomalu usínala.
 
CHTĚLA BYCH VĚDĚT VAŠE NÁZORY.

XOXO


!Nikdy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat