7. část

1.2K 54 3
                                    

DANIEL:

Věděl jsem že se bojí, ale bylo mi to docela jedno musí se smířit s tím že je prostě navždy moje.
Zní to tak hezky když řeknu že je moje, ale ona to ještě nechápe.
Tak moc bych si přál aby mě políbila dobrovolně. Bojí se večera vím to a cítím to z ní, budu jemnej nebo spíš se budu snažit.
Až bude ke mě cítit to co já k ní tak pro ní udělám vše. Mám všechno naplánované až do konce řeknu jenom, že se jí to líbit ze začátku nebude, ale potom ano.

ELISABETH:

Když jsem viděla ten jeho ďábelský výraz začala jsem se bát přece jsem ještě s nikým nespala ani nevím co mám dělat.
Snad mě pochopí a dnes nic nebude.

Začala jsem mít hlad (je nenažraná😂)
Šla jsem dolů a nahlédla do ledničky nic moc tu nebylo, ale potom jsem uviděla moje dětství můj život a to je přesnídávka.
Byla jsem šťastná. Kdyby mě teď někdo viděl myslel by si že jsem se blázen a taky že mě někdo viděl a ten někdo byl Daniel. Tak ne asi Bello v tomhle domě jsi jenom on a já.
Pobavený výraz mu hrál na obličeji ,,ty jsi fakt ráda za přesnídávku" už to dál nevydržel a začal se smát. Měl krásnej smích.
,,Přesnídávka je život" a taky jsme se začala smát.
Šla jsem do obýváku sedla si a zapla televizi hrálo tam Jak jsem poznal vaši matku. Vždycky jsem se u toho smála a všimla si že tu se mnou sedí i Daniel a směje se taky. Divný ani jsem si ho nevšimla pomyslela jsem si.
Když to skončilo uklidila jsem po sobě a koukal se na hodiny ,,to už je 7 hodin" však jsme se koukali asi tak na 11 dílů.
Chtěla jsem jít do pokoje, ale zaterasil mi cestu Daniel ,,už je čas princezno"
Když to řekl vykulila jsem oči ,,nechceš to nechat na zítra?"
,,Ne celej den se na to těším"
,,Danieli kurva pochop mě vzal si mi život a teď se chceš se mnou vyspat děláš si prdel"
,,Nemluv sprostě Bello" tentokrát to neřekl mile ale výhružně.
,,Neříkej mi co mám dělat nebo ne. S tebou si můžu dělat co chci, protože jsi moje!" Stekla mi slza chtěl mi jí setřít, ale já to stihla dřív než on.
Naštval se a přehodil si mě přes rameno ,,pusť mě dolů ty hajzle"
Na to mi nijak neodpověděl a nesl mě do pokoje kde mě hodil na postel a lehl si nade mě a začal mě líbat.
Snažila jsem se ho odstrčit, ale nešlo to měl strašnou sílu.
Začala jsem brečet a on se odtáhl ,,nechci s tebou spát když ty nechceš Bello chci ti jenom ukázat naší lásku."
,,Jsi psychopat Danieli"
,,Nejsem jen tě tak šíleně miluju"

HELLO NOVÁ ČÁST JE NA SVĚTĚ DOUFÁM ŽE SE VÁM TATO ČÁST LÍBILA JESTLI ANO DEJTE HVĚZDIČKU.

XOXO.

!Nikdy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat