16. část

884 45 0
                                    

ELISABETH:

Náš plán s Nikolasem pokračuje skvěle. Jsem na Daniela poslední dobou až moc hodná a asi si myslí že jsem se do něj zamilovala nebo co.
Jinak co se změnilo od našeho posledního polibku, abych řekla pravdu nic. Byl pořád majetnickej parchant, ale já jsem musela dělat že jsem hodná holčička zalezlá v koutě.

,,Bell" ani jsem si nevšimla že přišel.
Zavřela jsem deník (ano píše si tam všechno).
,,Co potřebuješ"
,,Máš hlad?"
,,Ani jo"

Na stole jsem viděla špagety s nějakou omáčkou. Sedla jsem si naproti Daniela a věnovala jsem se jídlu za to on se na mě upřeně díval.
,,Co je?"
,,Co se stalo?"
Kurva ,,ehm co? Asi ti nerozumím"
,,Co se změnilo že se tak chováš"
,,Nevím co ti na tohle mám říct".
,,Od té doby co jsi byla s Nikolasem se chováš jinak. Chováš se jakoby jsi mě měla ráda".
,,Co když mám" nedívala jsem se mu do očí, protože jsem mu lhala a on by to poznal.
,,Proč se mi nedíváš do očí". ,,Jsem ti nechutnej nebo co"
,,Ne to nee"
,, Tak co dělám špatně už prostě nevím jak ti to říct že tě miluju"
Moje srdce jakoby poskočilo a moje vlčice se tetlila.
,, Já vím jen-jen mi musíš dat čas"
Vzal mi tváře do jeho dlaní ,, řekni že ti na mně alespoň trochu záleží"
Viděla jsem na něm jak ho mrzelo že se k němu chovám odtažitě. Zamýšlela jsem se nad jeho otázkou. Zaleží mi na něm?
,,Ano" tentokrát jsem se mu dívala do očí.
Viděla jsem na něm jak si ulevil a obejmul mě. Docela mě to zarazilo, ale objetí jsem mu oplatila. Zabořil si hlavu do mého krku kde jsem měla značku družky a nasál můj pach.
,,Proč jsi mi lhala?" Mluvil chraplavým hlasem že kterého mě obsypala husí kůže.
,,Promiň"
Slyšela jsem jak mu tlouklo rychle srdce a zaposlouchala jsem se do toho zvuku a přestala vnímat všechno okolo ten zvuk byl jako hudba pro moje uši. Z mých myšlenek mě probudilo až když měl Dan ruce na mém zadku a líbal mě na krku.
,,Co to děláš?" Byla jsem zaskočená jeho chováním.
,,Jen buď v klidu nechci s tebou ještě spát jen buď v klidu"
Dala jsem mu na hruď moje ruce.
Vzal mě pod zadkem a šel do ložnice kde mě pomalu položil na postel a dál mi lehký polibek na rty. Lehl si vedle mě a překulil mě na jeho hruď a zapletl si se mnou nohy.
,,Pojď spát"
Položila jsem si hlavu na jeho hruď a pomalu usínala s jeho tlukotem srdce.
,,Miluju tě Bell"
Na to už jsem byla moc unavená odpověď.

Tak po delší době je nová kapitola.

Xoxo.

!Nikdy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat