8. část

1.2K 49 2
                                    

,,Danieli prosím slez ze a dej mi čas"
Slezl.
,,Bello promiň, ale já se neumím ovládat tak strašně moc tě miluju"
Chytl mě za tvář ,,slib mi že o nás budeš přemýšlet" sklopila jsem pohled ,,slibuju"
Políbil mě na tvář a odešel.
Mám strašný život začala jsem nekontrolovaně brečet.
Točila se mi strašně hlava z vyčerpání. Lehla jsem si a po chvilce usla.

DANIEL:

Mrzelo mě že to necítí tak jak já.
Chtěl bych aby byla jako já posmutněl jsem. Vždycky jsem chtěl svoji spřízněnou duši se kterou budu běhat po lese a budem mít děti, ale Bella je plachá a ještě moc mladá. Já to s ní nevzdám ukážu jí naší lásku.

Otevřel jsem dveře a viděl jsem jak na posteli spí Bella. Pohladil jsem ji po tváři a lehl si k ní a přitáhl jsem si jí k sobě a usly jsme.

ELISABETH:

Posadila jsem se na postel a podívala jsem se na Daniela, který v klidu oddychoval.  Pohladila jsem ho po ruce a on sebou škubl ,,neopouštěj mě Bello" něco se mu zdálo a to něco bylo mě ,,Danieli nikam nejdu" on otevřel oči a viděla jsem jak se mu ulevilo když mě viděl.
,,Co se ti zdálo?"
Nic neřekl jen se na mě díval.
,,Halooooo"
,,Na co jsi se ptala?"
,,Co se ti zdálo?"
,,Neboj nebylo to nic důležitýho"
Takže já nejsem důležitá pomyslela jsem si.
,,Co se děje Bell"
,,Nic nic" usmála jsem se ale nebyl to upřímnej úsměv, ale falešnej naštěstí to nepoznal.
Šla jsem do kuchyně a tam stál nějaký kluk ,,ehm ehm vy jste kdo?"
,,Jsem Danielův bratr Nikolas ale říkej mi Nik" usmál se na mě já mu úsměv oplatila.
,,Jsi krásná" určitě jsem byla celá červená. ,,Děkuju"
,,Mohu se zeptat co tu děláš Niku?"
,,Právě čekám na Daniela a chtěl jsem tě poznat" na to jsem mu nestihla nic říct, protože do kuchyně přišel Daniel.
,,Niku co tu děláš?"
,,Chtěl jsem poznat Bellu"
,,Ty nemáš právo jí tak říkat"
,,Ehm co se tu děje Danieli?"
,,Bello jdi nahoru"
Jak řekl tak jsem tak i udělala. Neměla jsem dobrej pocit být tam s něma což mi nedávalo smysl, protože byli bratři a chovali se k sobě takhle.

DANIEL:

,,Vypadni Niku nebudu se opakovat"
,,ONA patří mě" na to jsem zareagoval tak že jsem mu jednu pořádně vrazil ,,nikdy nebude tvoje JE MOJE nedovolím aby se historie opakovala a teď vypadni jinak to dopadne ještě hůř než jenom se zlomeným nosem"
,,Vrátím se pro ní to si piš"
Odešel.
,,Kurva" zakřičel jsem přez celý dům.

OMLOUVÁM SE ŽE DLOUHO NEBYLA NOVÁ ČÁST.
CO MÁ V PLÁNU NIKOLAS?

XOXO.

!Nikdy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat