17.část

862 43 3
                                    

ELISABETH:

Ty dny co jsem tu zavřená pomalu ztrácím sebe. Cítím to už to nejsem já.
Mám ho ráda ale omezuje mě a všichni o mě musí mít strach. Chci zpátky svůj život chci být normální.
Chtěla jsem dokončit školu a opustit domov.

DANIEL:

Zítra je svatba a ona furt je mně nic necítí. Několikrát jsem jí řekl že ji miluju ale ona nic. Můj vlk se bouřil a už nechtěl čekat. Věděl jsem že musí přijít svatba, děti.
Tohle si musela uvědomit.
Zítra až bude svatba a hosté odejdou si ji prostě vezmu.

,,Bell " ehm ,,no zítra je ta svatba a víš co bude když to skončí... No svatební noc" dívala se na mě jako na blázna.
,,Doufám že mě nebudeš nutit s tebou spát už tak mě tady držíš proti mé vůli".
,,Víš že se to musí stát"
,,Je mi 16 ty úchyle!"
,,Jo ale budeš moje manželka a musí přijít děti"
,,Nevezmu si tě. Nikdy!!"
,,Ale to pěkně vezmeš holčičko a taky až bude po svatbě si tě prostě vemu ať chceš nebo ne!"
Začala brečet trhalo mi to srdce. Vím že jsem teď na ní byl hnusnej ale musí vědět kdo je tu pánem. Jejím druhém.
,,Jestli to uděláš budu tě celej život nenávidět" utekla do koupelny a zamčela se tam.
Naštvaně jsem se vydal do lesa se přeměnit. Svoboda. Tu jsem cítil.
Jednou tady se mnou poběží Bella a naše děti.

Doufám že se vám další část líbila.
Můžete mi klidně napsat názory.
Co si myslíte že udělá Bella.
Uteče s Nikolasem nebo bez něj a co když Nikolas bude táhnout s Danielem.

Xoxo

!Nikdy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat