Nová naděje 29

7 0 0
                                    


Párkrát na ulici zaslechla, jeho jméno a zjistila, že není moc čistej, dokonce se proslíchá, že je skorumpovanej. Ale to Erin neřeší, každej jsme nějakej a zrovna ona to nemá právo vůbec soudit... A tak se tentýž den vrací do squatu a začne se vyptávat zdejších lidí, ale ty ji neřeknou nic zajímavého a tak se vydá ven a začne loudit mezi dealery a jinými partičkami... Pár informací se začne rýsovat za pár dní a možná by se Erin dozvěděla vše kdyby nekápla na blbého "informátora."

"Co po něm chceš?" zavrčí. "To je moje věc... Chci znát jeho adresu jenom..." Odvětí stejným tónem. "Tak jdi na fízlárnu, tam bude..." "Jo? Tak mě tam odvěď ti chytrej... Uvidíme jak skončíš..." Řekne Erin. "Si uhodla, ptáče!" odfrkne si. "Nejsem ptáče, jsem možná starší než ty, demente. Co kdybych sem zavolala poldy... Asi bys moc nadšenej nebyl co? Nikdo z tvejch povedenejch kámošů!" zavrčí Erin a tím se začne pohybovat na hodně tenkém ledě. "Hele co chceš?! Si snad fízl!" objeví se tam druhý. "A kdybych?!" zavrčí. Jenže to dělat neměla, najednou ji jeden čapne, druhej ji dá ránu a Erin najednou vidí jen tmu.... A bezvládně se složí k zemi...

Kluci ji pak odtáhnou ke svému vůdci, který ji probudí studenou vodou a pár pohlavky. "Co je...?!" zavrčí Erin a ošije se. Šéf ji chytne pod krkem a přitlačí ke zdi. "Takže ty chceš na mě poslat fízly! Voighta prej!" prskne až ji poplive a krk jí ještě trochu více sevře. "Ne... Kecala jsem... Sháním jen Voighta... Je... Je to přítel..." zachroptí, ale místo vděku přiletí facka. "Tohle ti fakt nežeru! Děláš pro něj?! Jsi informátor?!" zeptá se znova drsně. "Neee! Jsem v....drogách... Hledám...pomoc, sakra! ...Bolí to... Pusť mě!" zasýpe opět. "Nevíš co mluvíš..." Odfrkne si. "Vim! Pomáhal mi už....! Ale já se...ti nebudu....zpovídat, buzno...! Pusť mě...!" zavrčí Erin ze všech sil a týpek ji ještě na chvíli sevře a pak ji pustí. "Táhni, děvko!" vezme ji za ruce a majzne s ní o futro, ale Erin se ještě stačí zeptat. "Kde bydlí?!" Řekni mi to!" zavrčí. Šéf se ušklíbne, ale přeci jen něco řekne a pak ji další vyvede ven. Erin neví zda mu věřit nebo ne, ale asi nemá co ztratit a tak zajde do squatu se upravit a převléct do trochu slušnějšího oblečení, píchne si menší dávku na povzbuzení a vydá se soumrakem tam...

Co bude následovat? Otevřená či zavřená náruč? 

Chicago PD - Nová nadějeKde žijí příběhy. Začni objevovat