Nová naděje 25

11 0 0
                                    


Erin se poté rozhodne, že pojede na vlastní pěst, protože přeci není nikdy pozdě se změnit. Byla na to zvyklá celou dobu, přece teď nezatáhne ocas. A začne to dělat jako ostatní děti a tak to funguje chvíli jako každý chvilku tahá pilku. Jednou vyvedou něco oni a pak Erin. Vychovatelky z toho jak se říká rostou, ale rákouskou je trestat nemůžou a tak chodí neustále do ředitelny, nebo sbírají tresty. Jednou vychovatelky povolají opět Voighta, aby ji domluvil, ale ten to neudělá. Je rád, že Erin ze sebe nedělá fackovacího paňáka a dokáže se zase bránit a přitom se i srovnat do takové míry, aby respektovala a brala novou rodinu, jako svůj potenciální domov i když cesta je stále dlouhá.... I když vztahy a návštěvy se prohlubují. Erin s nimi může trávit víkendy, svátky, prázdniny a další významné dny i když ne celé jde jen o pár dnů. Erin taky občas doprovází do školy. Erin už je ve 3. třídě a zdá se, že teď s novým přístupem jde vše lépe a zlepšily se i vztahy mezi spolužáky a učiteli i když se občas najde někdo kdo si z ní utahuje kvůli domovu...Po půl roce jdou poprvé před komisy, která jim buď povolí delší časové limity a povolí třeba dovolené a nebo to zůstane pořád stejné. Naštěstí pro Erin a pro budoucí rodinu to dopadne dobře a Erin povolí s nimi trávit více času a tak v domově dostane " propustku" a hned ten den to jdou oslavit do restaurace a pak zajdou společně na animovaný film do kina. Je to takový pěkný rodinný den, který pak zakončí pobytem u nich doma do dalšího dne, když se už Erin musí vrátit do domova a s sebou si vezme talisman, který dostala v ZOO. Což už děti po ní nechtějí z takových obětí si už nic nevezmou.

A tak to jde dál... Erin s rodinou může být čím dál častěji. Dokonce se seznámí i s Voightem. Vše jako zázrakem klape... Do půl roku má Erin další soud, kdy se rozhodne zda bude umístěna do rodiny. Jsou přítomny všechny důležité osoby, včetně Voighta, který se tak trochu přimluvil...

Všechno by mělo dopadnout dobře, ale o to větší přijde šok, když soudkyně zamítne adopci z důvodu, že už jedno dítě mají a že Erin je svým způsobem neposlušná, kvůli tomu, že z domova dostali podklady o jejich přestupcích... A jak se říká dejme ruku na srdce, možná i Voight někomu leží v žaludku a jeho přímluva nenabila dobrého jména. Všichny jsou z tohoto rozsudku mimo. Nejvíc to zasáhne Erin, které se opět podruhé zhroutí celý život a absolutně to nechápe co se stalo, stejně jako rodina a Voight. Pro Erin to v podstatě znamená to, že dva roky co s rodinou zažila náhle zmačká a zahodí a spláchne a hned půjde zpět z vychovatelkami do domova... Erin se vůbec nechce a ztropí menší scénu. "Ne... Ne... Já tam nechci... Nechci zpět, prosím! Chci být s nima! Hanku, udělej něco, prosím!" Rozbrečí se. Avšak nikdo nemůže nic dělat a dorazí to soudkyně, která dojde za Voightem a hlesne. "Až budete opět něco žádat, nejdřív si zjistětě kdo bude vést rozsudek, detektive... Ráda jsem Vás viděla a doufám, že to bude jednou i na opačné straně..." Řekne soudkyně takovým zvláštním tónem a pohledem a odejde. Voight na ni kouká, taky nečitelně, jako by v hlavě přemítal a přemýšlel proč má na ného pifku... I když možná jde o nenávist jen proto, že není moc čestný polda a vše nedělá tak jak by měl... Aneb zákon to vyžaduje, ale já si najdu cestičku... Ale slova soudkyně, neuvedou do rozpaků jen jeho samotnýho, ale i všechny ostatní. "Co to znamená?! Tys nechtěl, aby šla do rodiny? Jak to myslela?" vzlykne Erin. "Ne, zlato, to se vůbec netýká tebe... To... To jsou pracovní záležitosti, které sem nepatří... Myslím, že existuje něco jako odvolání a třeba pak to vyjde..." Řekne Voight. Erin mlčí a nedůvěřivě si ho prohlíží. "Vždycky přinášíš jen problémy..." zamračí se celkem srdceryvně se rouzloučí s rodinou a potom s pracovnicí odejde. Tohle je vůbec jejich poslední setkání... Žádné odvolání se nekoná, v těhle případech to ani nejde, protože nejde až tak úplně o normální soud jako známe u zločinců nebo rozvodů.... Voight za Erin chodil, i když zprvu bylo s ní těžké pořízení, ale nakonec se to nějak vstřebalo aspoň na holé věty a krátká souvětí, ale stále něco mezi nimi není tak jako dřív. Hold se utvořila propast, která se ne a ne zacelit... S rodinou už se Erin nevídá, protože to je zákaz domova a je to i v řádu o adopcích, má - li dítě být znova zařazeno do adopčního programu a být seznamováno s novými rodinami. Háček je v tom, že Erin se nějak blokla a dělá vše proto, aby ji z toho vyřadily, protože nedostala ani moc času na vzpamatování. Hned za 12 dní se na ni přišla podívat nová rodina, jen tak přes plot a Erin si připadala jak kus vepřovýho u řezníka, který ji nabízí celou nebo po kouskách... A proto se při prvních návštěvách začala chovat nevhodně, začala utíkat, mluvit sprostě, být nevděčná a protivná, občas se jevila jako labilní a nakonec to zašlo tak daleko, že Erin byla stažena z adopčního programu a to znamenalo, že tu již do jejích 18 zůstane "zavřená." Voight se s ní snaží promluvit, ale je to jako mluvit do kusu skály. Erin jakoby se uzavřela do ulity a nechtěla odsud ven. A tohle všechno vyústilo ve 12 letech...

Chicago PD - Nová nadějeKde žijí příběhy. Začni objevovat