Nová naděje 11

9 0 0
                                    


Martymu teď ujely nervy, oprávněně... Sice byl alkoholik, zuřil a svým způsobem byl nevypočitatelný, ale ženu nikdy neuhodil, to až teď... Háček je v tom, že tohle všechno teď spustí vlnu něčeho co vede k dobrovolné záhubě... Marty si určí pravidla a nad Bunny drží pevnou ruku, která musí respektovat a které naopak mají u Erin navodit pocit, že teď už to konečně bude jen dobré... Ale ono ne... Sice to chvíli i klape, ale Bunny pak začne blbnout a Martymu sem tam ujedou nervy, jednou je nechtěným svědkem Erin... "...Já jsem ti řekl, že už za nic nepolezeš! My jsme rodina, i když ty si mě vzít nechceš, a ty se furt chováš jako kurva! Co si o tobě pomyslí Erin?! Budou se jí posmívat, už to teď dělají a ty se nechceš vzdát tý posraný práce jako skoro děvka a neustále chlastáš zase. Já už na to nemám nervy! Furt je to kolem dokola, každej týden, den, hodinu.... Já už nemůžu, do prdele! Nemůžu! Já nejsem ani její otec, ale dělám tu od chůvy po prarodiče až matku a tobě je to krajsvajs!" řve jak smyslů zbavený. "Ježiš, ty jeden můj chudáčku, já tě tak lituju, ty přinášíš tolik obětí a já jsem tak hrozná..." ušklíbne se a spustí svůj obvyklí projev. "Je mi z tebe na blití! Nemáš s náma nic společnýho! Jsi hovno, nemusíš tu bejt! Jsi jen vyžírka!" zařve i Bunny a schodí z linky nějaké nádobí. Erin se vyleká a potichu otevře dveře od pokoje a vyplíží se do kuchyně. "Víš co! Tak se sbal a vypadni! Vypadni ty jeden ubožáku co mě jen psychicky týrá a ubližuje!" zařve nepřítečně a tohle byla pro Martyna poslední kapka. "Ty jedna krávo blbá, kdyby ses poslouchala!" Napřahne se a vrazí ji facku až jí natrhne ret, když tohle uvidí Erin rozječí se. Marty i Bunny se na ni otočí. "Erin..." Řekne Marty a natáhne k ní ruku. Jenže Erin uteče a v pokoji se schová do skříně. "Vidíš to, ty p... co si provedla!" zavrčí a jde za ní. "Zlato, já ti to vysvětlim jo? Kde jsi?" dojde do pokoje. "Jdi prč!" zakřičí. "Erin, prosím, to nebylo tak jak si viděla..." Klekne si Marty ke skříni a položí na ni ruku a neotevírá ji, nechce to ještě více zhoršit. "Uhodil si mámu!" vzlykne. "Jo... Ale to nebylo chtěné... To mi uklouzlo..." Obhajuje se. "Nenávidim tě! Nejsi můj táta, nemáš právo být mojí maminku! Jdi pryč!" bouchne si pěstí do skříně a tyhle slova Martyna hodně raní a uvědomí si, proměnu v lidskou zrůdu.......Marty to neunese a začne pít... Chtěl být lepší táta i přítel... Chtěl něco co nejde splnit a bohužel se to celé vymkne... Marty tento přechodný stav zkrátka neunese, nemůže ho vydržet a tak po necelým půl roce se rozhodne pro opravdu tvrdé a radikální řešení, protože zklamal sám sebe... Jednou napíše vzkaz, nechá ho schovaný doma, tak aby ho našla jen Erin... Pak se pořádně opije, ale je stále ve stavu kdy o sobě ještě chvíli ví a dokáže o sobě rozhodovat, a tak se nasměruje ke kolejím a v tu pravou chvíli skočí pod jedoucí vlak... Strojvedoucí nemá téměř žádnou šanci, aby srážce jakkoliv zabránil... Na místě nehody se pak akorát sjedou odpovědné složky, které zajistí a zdokumentují místo nehody, ohledají mrtvolu u které najdou doklady, uklidí místo zásahu a poté policisté, tuto velmi smutnou zprávu jedou oznámit domu.

Chicago PD - Nová nadějeKde žijí příběhy. Začni objevovat