Nová naděje 6

11 0 0
                                    

Ale nakonec se zdá, že se Bunny srovnala a učí se řádně starat o svou malou dcerku, aby měla snad lepší život než Bunny..... Když ovšem Bunny i Erin pustí z nemocnice tak je tam vyzvedává Marty s Amy. "Vyrazila mě že jo?" zeptá se Bunny bez nějakého pozdravu či jiných věcí. "Jo... Ale já ti budu chodit pomáhat jo? Marty bude s tebou... Budeš dostávat mateřskou... A bude to v pohodě všechno, zvládnete to..." Usměje se na ni Amy. "Hmm... " Zavrčí suše. "No a ehm... Musíš, ještě do komunity pro věci a za šéfovou... Opět ti určí nějaká pravidla, ano?" "No jasně, vyhodí mě, ale pravidla budou, to je fakt výborný..." Není moc v náladě, jako od doby co porodila. Amy si myslí, že jde o hormony a proto taky s ní tak jedná. "Jestli nechceš a jsi unavená ještě, tak nemusíš hned stačí za pár dní..." Řekne Amy. "To je dobrý, ať se jí uleví, vždyť se všichni třesete na to, až vypadnu. Jdeme hned." "A co Erin? Není na takové cestování brzo?" zeptá se Marty. "Neni! Ať si zvyká, život je krutej." Pronese. Amy si vzdychne a radši všechny dovede k autu a odveze je do komunity. Bunny se sbalí a pak ji šéfová komunity řekne, že za ní bude posílat kontroly ze sociálky jednou měsíčně po dobu několika měsíců a při každé sebemenší chybě, ji bude hrozit odebrání Erin. Bunny má v tu chvíli chuť ji dát pár facek, ale ovládne se a aspoň si patřičně bouchne dveřmi při odchodu. "Bunny... to bude dobrý, se šéfovou to nějak zmáknu, slibuju, ale potřebuju chvíli času, musíš to chvíli vydžet..." Řekne Amy. "Dej mi pokoj. Teď se starej když doposud jste na mě srali, to fakt potěší. Kdyby si chtěla, tak teď jsem ještě v komunitě a ne ta svině největší!" Zařve. "Ale zlato..." Šáhne ji smířlivě na rameno Marty. "Nech mě, herrgott." A jde k Amyině autu odkud vyndá Erin ve vajíčku. "Co děláš? Kam s ní jdeš?" zjeví se za ní Marty. "Pryč! Sem nepatřim a vám taky ne! Zdarec!" Sebere se a odejde pryč a cestou se rozbrečí Erin. "A ty taky neřvy!" okřikne i ji i když z toho chudinka vůbec nemá rozum a Amy s Martynem můžou jen kroutit hlavou a domýšlet si co teď udělá a kam půjde...

Naštěstí Bunny dojde domu a hned na úvod ji překvapí to, že je poklizeno, dokonce tam je i nějaká výzdoba a dodělaný pokojíček s hezkou postýlkou uprostřed. "Pěkný no... Se předvedli... Hm?" koukne do vajíčka. "No jo tobě je to stejně fuk... Už zase spíš..." Mluví na Erin a pak ji položí do postýlky. "Snad to máš pohodlný a neškudlili i na tobě." Odejde Bunny vedle do pokoje a rozhodne se, že na truc o sobě nedá nikomu vědět, vždyť je nepotřebuje, akorát musí dávat pozor kontroly.... 

Chicago PD - Nová nadějeKde žijí příběhy. Začni objevovat